Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@05:18:18 GMT

جی میل اشتباهات املایی را اصلاح می کند

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۶۴۰۶

جی میل اشتباهات املایی را اصلاح می کند

به تازگی قابلیت و امکانات جدیدی به سرویس پست الکترونیک جی‌میل افزوده شده است تا به صورت خودکار اشتباهات املایی و دستوری را تشخیص داده و اصلاح کند.

به نظر می‌رسد که گوگل به عنوان شرکت توسعه‌دهنده سرویس پست الکترونیک جی‌میل تصمیم گرفته است تا قابلیت‌های مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی را به پلت‌فرم جی‌میل خود اضافه کند و بدین ترتیب اشتباهات املایی و دستوری که کاربران در متون نوشتاری خود ثبت کرده‌اند را به صورت اتوماتیک شناسایی و اصلاح کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینکه سرویس‌هایی نظیر گرامرلی همواره در تلاش بودند تا کیفیت متون نوشتاری کاربران را در فضای مجازی بهبود ببخشند، اما حالا گوگل به نظر می‌رسد که می‌خواهد قابلیت و امکانات جدیدی را به جی‌میل اضافه کند تا کاربران بتوانند به راحتی و سهولت بیشتری اشتباهات خود را اصلاح کنند.

گوگل با انتشار گزارش و بیانیه جدیدی اعلام کرده است که کاربران با تایپ کاراکترهای متنی و پس از اتمام نوشتن کلمات و جملات موردنظر، از سوی هوش مصنوعی گوگل پیشنهاداتی را به صورت خودکار دریافت می‌کنند که به تشخیص سریع اشتباهات املایی و دستوری  و همچنین اصلاح عبارات نادرستی که کیفیت متن نوشته شده کاربران را پایین می‌آورد، کمک بسزایی می‌کند.  

کارشناسان بر این باورند که گوگل به سرعت در تلاش است تا با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین همچون هوش مصنوعی، امکانات و قابلیت‌های جدید و منحصر بفردی را به پلت‌فرم سرویس پست الکترونیک جیمیل اضافه کند و بدین ترتیب گوی رقابت را از سایر سرویس‌های پست الکترونیک در جهان برباید. /ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۶۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین سرچ ایرانی ها در گوگل در فروردین ۱۴۰۳ چه بوده است؟ (اینفوگرافی)

مهم‌ترین اتفاقی که نه تنها در ایران، بلکه در جهان جستجو شد، پاسخ و حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل بود. بعد از آن، ماه رمضان و شب قدر و دعاهای این ماه بیشترین جست‌وجو را داشتند. نکته جالب اینجاست، مردمی که دعای مجیر جست‌وجو می‌کنند، مرگ «فرامرز اصلانی» خواننده هم برایشان مهم است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • ابتکار گوگل به مناسبت روز زمین + فیلم
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • (ویدئو) ابتکار گوگل به مناسبت روز زمین
  • انتقاد مدیرعامل چادرملو از اشتباهات داوری
  • استفاده از پابند الکترونیک در خوزستان ۲۱ درصد افزایش یافت
  • بیشترین سرچ ایرانی ها در گوگل در فروردین ۱۴۰۳ چه بوده است؟ (اینفوگرافی)
  • پلتفرم جامع خدمات به‌زودی راه‌اندازی می‌شود!
  • قابلیت ویژه گوشی پرچم‌دار ۲۰۲۴ هواوی برای اصلاح عکس‌ها با هوش مصنوعی