Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@00:53:16 GMT

انتقال بنتاکور به بارسلونا منتفی شد؟

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۶۵۴۷

انتقال بنتاکور به بارسلونا منتفی شد؟

به گزارش وانانیوز، 

نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا خبر داد که در چند روز گذشته علاقه بارسلونا به رودریگو بنتاکور، هافبک اروگوئه ای یوونتوس مطرح شد.

بنا به گزارش ها بنتاکور در آستانه انتقال به بارسلونا قرار دارد. ولی یک مسئول از باشگاه بارسلونا خبر داد که این باشگاه قصدی به جذب بنتاکور ندارد.

بارسلونا در خط میانی اش بازیکنان زیادی دارد و در تابستان بازیکنی را نفروخته است در نتیجه نیازی به جذب بنتاکور ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که بسیاری از رسانه ها مدعی شدند که بارسلونا با 60 میلیون یورو این هافبک را جذب خواهد کرد.

این شایعات بعد از جلسه مشترک مسئولان دو باشگاه منتشر شد. با این خبر از سوی مسئول باشگاه بارسلونا این انتقال به نظر صورت نخواهد گرفت.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۶۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بارسلونا قرار است در روزهای آینده با ژاوی هرناندز دیدار کنند تا تصمیم بگیرند که آیا او فصل آینده هم به‌عنوان سرمربی در بارسا خواهد بود یا خیر. فعلا هیچ قطعیتی در مورد تغییر نظر ژاوی برای جدایی وجود ندارد.

متئو مورتو خبر داده است که جلسه بررسی آینده ژاوی در حال حاضر برای روز چهارشنبه تعیین شده است. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود و جلسه خروجی مثبتی داشته باشد، انتظار می‌رود که نتایج آن تا هفته آینده اعلام شود.

صبح دوشنبه گزارش‌های زیادی مبنی بر آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا منتشر شد اما نزدیکان این مربی اعلام کردند که او هنوز نظرش را تغییر نداده است و قصد دارد بارسلونا را ترک کند، اما خواسته‌هایی ویژه از باشگاه دارد که در صورت ارائه تضمین برای انجام آنها، ممکن است در باشگاه بماند.

از سوی دیگر خوان لاپورتا معتقد است برخی از خواسته‌های ژاوی خارج از توانایی باشگاه است اما اکنون بیشتر از هر زمانی متقاعد شده که می‌تواند نظر ژاوی را تغییر دهد.

دیگر خبرها

  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟
  • بارسلونا مصمم به فروش دیونگ
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی
  • باشگاه تراکتور: مشکل یحیی فقط به دست یک نفر حل می شود | پاسخ صریح در خصوص مخالفت با گل محمدی
  • زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد
  • 10 نقل و انتقال گران قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین هافبک ها (+عکس)
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد