Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمیانده مردم اصفهان در مجلس گفت: به دولت توصیه می‌کنیم آمایشی فکر کند و ستاد احیای زاینده رود را مثل ارومیه به وجود بیاورد؛ چرا که احیای این ستاد بسیاری از اختلافات مرزی، ارضی و استانی را حل می‌کند.

به گزارش ایسنا، حسن کامران در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک هفته دولت، گفت: لازم است دولت از شهیدان باهنر و رجایی برای تکریم ارباب رجوع آموزش ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی درباره معضل آب استان گفت: به دولت توصیه می‌کنیم آمایشی فکر کند و ستاد احیای زاینده رود را مثل ارومیه به وجود بیاورد چرا که احیای این ستاد بسیاری از اختلافات مرزی، ارضی و استانی را حل می‌کند.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس در پایان خاطرنشان کرد: اجرای قانون آمایش سرزمین باید به عنوان یک تابلو باشد تا وزیر و نماینده براساس آن و نه براساس منافع خود عمل کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: احیای زاینده رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۶۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه در این رابطه اظهار داشت: در راستای اصول نگهداری از تاسیسات حوزه آب و فاضلاب مستقر در روستا‌های ارومیه، جلسه‌ای با حضور همکاران بهره برداری مناطق ۳ گانه و شهر‌های تابعه، نماینده پیمانکار مربوطه، مسئول تامین و تولید و مسئول PM امور ارومیه برگزار شد.   وی، هدف از برگزاری این جلسه را شناخت کافی در زمینه بهره برداری صحیح و نگهداری مناسب از تاسیسات مربوط به انتقال و توزیع آب، جمع آوری فاضلاب، واحد‌های تصفیه خانه آب و فاصلاب عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به چین در بحبوحه اختلافات عمیق
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • از موافقت با تشکیل سازمان سپند تا حضور وزرای دولت در کمیسیون‌های مجلس