Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال کنترل کامل نیروهای دولت مستعفی یمن بر شهر عتق، شورای انتقالی جنوبی یمن، تجهیزات نظامی به استان شبوه روانه کرد.

 منابع محلی اعلام کردند، تجهیزات نظامی گسترده شورای انتقالی جنوبی یمن از استان عدن و لحج وارد منطقه النقبه در جنوب شهر عتق؛ مرکز استان شبوه شد.

پس از اینکه دولت مستعفی یمن کنترل کامل خود را بر شهر عتق و همه راه‌های منتهی به آن اعلام کرد، تجهیزات شورای نظامی انتقالی وارد این منطقه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دومین بخش از تجهیزاتی است که وارد استان شبوه می‌شود و شامل ۳۲ خودروی زرهی مجهز به سلاح "دوشکا" و سه گردان مجهز به تسلیحات سنگین است تا نیروهای ویژه شبوه، وابسته به شورای انتقالی جنوبی به تسلیحات مجهز شوند و مقدمات حمله به عتق فراهم گردد.

منابع نظامی دولت مستعفی یمن تاکید کردند، نیروهای ارتش این دولت پیشروی خود را به سمت جنوب عتق با هدف ممانعت از هرگونه پیشروی احتمالی نیروهای انتقالی آغاز کردند.

به دنبال استقرار مجدد نیروهای شورای انتقالی و خروج از پادگان جردا،‌ درگیری‌ها میان نیروهای ارتش دولت مستعفی و نیروهای انتقالی در مسیر رابط میان عتق و منطقه العبر در شمال یمن آغاز شد.  / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۶۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از پاسخ رئیسی به احترام نیروهای نظامی پاکستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌دولت سیزدهم که در صدر هیئت عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی عازم پاکستان شده، دوشنبه سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ از سوی شهباز شریف، نخست‌وزیر این کشور در اسلام آباد مورد استقبال رسمی قرار گرفت.

ایسنا تصاویری از این استقبال را منتشر کرده است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898232

دیگر خبرها

  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • خسارت ۱۴۵ میلیارد تومانی بارندگی به کشاورزی خراسان جنوبی
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • خسارت ۶۸۰ میلیارد تومانی بارندگی درخراسان جنوبی
  • مقام مستعفی ارتش اسرائیل: ۷ اکتبر روز سیاهی برای من است
  • بلومبرگ: نیروهای اوکراینی به نقطه شکست می‌رسند
  • عکسی از پاسخ رئیسی به احترام نیروهای نظامی پاکستان
  • رای مثبت پارلمان تاجیکستان به خرید پهپاد از ترکیه
  • ۲ استاندار جدید دولت رئیسی /وزیر مستعفی سمت گرفت
  • صحنه شکار خودرو نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم