Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-24@06:10:09 GMT

سقوط بالابر در بندرعباس/ یک کشته

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۶۷۰۷

سقوط بالابر در بندرعباس/ یک کشته

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از یک کشته و یک زخمی در حادثه سقوط بالابر حمل بار خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، حسن امینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خبر حادثه سقوط بالابر در ساختمان نیمه‌کاره در بلوار شهدا، کوچه راین، در ساعت ۱۰:۵۷ صبح سوم شهریورماه به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی بندرعباس گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر این اساس تیم‌های امدادی آتش‌نشانان از ایستگاه‌های یک و ۸ با سرعت عمل خود را به محل حادثه رساندند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس عنوان کرد: این حادثه که در اثر پاره شدن سیم بکسل بالابر که درون چاله آسانسور قرار داشت، اتفاق افتاد که متأسفانه در اثر سقوط یک کشته و یک زخمی بر جای گذاشت و پس از رهاسازی توسط آتش‌نشانان تحویل عوامل اورژانس شدند.

امینی خاطرنشان کرد: شهروندان به‌هیچ‌عنوان از بالابر حمل بار جهت جابجایی اشخاص استفاده نکنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سقوط جرثقیل بالابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۶۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی

یک واحد مسکونی در بلوار ناصر حجازی دچار حریق شد.

به گزارش ایسنا، در ساعت ۱۲:۳۵ ظهر امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در ساختمانی مسکونی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۲۷ را به محل حادثه واقع بلوار ناصر حجازی، خیابان منوچهری شمالی اعزام کرد. 

با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه، مشاهده شد که حریق در یک واحد مسکونی رخ داده و شعله‌های آتش تقریبا تمام این ساختمان را در بر گرفته و درحال سرایت به واحدهای اطراف است. در این شرایط آتش‌نشانان اقدام به قطع جریان برق و گاز کرده و پس از ایمن‌سازی کامل محل حادثه، با بکارگیری لوله‌های آبرسانی و تجهیزات خاموش کننده، عملیات مهار شعله‌های آتش را آغاز کردند.

همزمان گروهی دیگر از آتش‌نشانان نیز اقدام به جستجو در این ساختمان کردند که خوشبختانه مشخص شد فردی در ساختمان محبوس نشده است. این حادثه خسارات جانی نداشت. 

دقایقی بعد نیز نیروهای آتش نشانی شعله‌های آتش را به طور کامل مهار و خاموش کردند و پس از انجام عملیات تخلیه دود و ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه دادند. علت این حادثه نیز از سوی کارشناسان آتش‌نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • امدادرسانی به ۱۰۳ حادثه توسط آتش‌نشانان اصفهان در هفته گذشته
  • مهار آتش سوزی یک باب مغازه در بندرعباس
  • مغازه تشک فروشی در آتش سوخت