Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، رضا بردبار، سرپرست شهرداری خرم‌آباد، یک‌شنبه، سوم شهریور در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه لرستان بر اهمیت کار رسانه به‌عنوان رابط بین مردم و مسئولان تاکید و اظهارکرد: هرچند نگاه کارشناسی داشته باشیم و عملکرد ما خوب باشد اما وقتی پُلی بین مسئولان و مردم نباشد عملکرد ما مشخص نخواهد بود و این رسانه‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایت شهرداری به شکایات از رسانه‌ها

وی به شکایت شهرداری از اصحاب رسانه لرستان اشاره کرد و گفت: به تمام خبرنگارانی که از سوی شهرداری مورد شکایت قرار داده شده بودند رضایت داده شد.

بردبار با تاکید بر این‌که نگاه خواص و عوام در خصوص موضوعات فنی متفاوت است، اضافه کرد: شبکه جمع‌آوری آب‌های شهری خرم‌آباد باید ساماندهی شود.

سرپرست شهرداری خرم‌آباد به وجود ۲۰ کیلومتر دیوار ساحلی در خرم‌آباد اشاره کرد و با ذکر این مطلب که بخش عمده‌ای از این دیواره‌ها فاقد پاشنه هستند، ادامه داد: عدم وجود پاشنه دیواره ها موجب عدم مقاومت دیواره ساحلی و افزایش خسارت سیل می‌شود این در حالی‌است که برای لایروبی رودخانه خرم‌رود سه پیمانکار در نظر گرفته شده است.

وی با ذکر این مطلب که پُل آیت‌الله کمالوند حجم عملیات بیشتری دارد و سازمان بازآفرینی تخریب پُل را انجام داده است، اضافه کرد: وظیفه کنترل سیلاب تمام دستگاه‌هاست و شهرداری به‌تنهایی قادر به کنترل سیل نخواهد بود این در حالی‌است که امسال نیز ترسالی در پیش خواهیم داشت و اولویت نخست شهرداری ترمیم دیواره ساحلی و جلوگیری از خسارت سیل به شهروندان است.

بردبار مبلمان و روشنایی پارک‌ها را از دیگر چالش‌های حوزه شهری خرم‌آباد اعلام کرد و با یادآوری این مطلب که همه پارک‌های شهر خرم‌آباد در سنوات خاص براساس یک ایده طراحی شده است، اضافه کرد: در پرداخت حقوق اولویت پرداخت حقوق کارگران تنظیف و فضای سبز است.

سرپرست شهرداری خرم‌آباد به بدهی ۱۵۲ میلیاردی شهرداری خرم‌آباد اشاره کرد و افزود: در تقاطع غیر هم‌سطح زیرگذر بهارستان ۶۴ میلیارد صورت وضعیت قرارگاه است که باید توسط شهرداری پرداخت شود این در حالی بود که طبق توافقات شهرداری فقط به‌عنوان کارفرما در این پروژه حضور داشت و بنا بر این بود که هزینه ساخت زیرگذر گلدشت از جای دیگر تامین شود.

وی سطح آموزش کارکنان شهرداری ارتقاء می‌یابد و از همکاران کاربردی بهتر استفاده می‌شود، تصریح کرد: در ترافیک خرم‌آباد عدم رعایت توزیع ناعادلانه کاربری‌ها و توزیع صنوف تاثیرگذار هستند.
بردبار با تاکید بر این‌که تبعیضی بین رسانه‌ها وجود ندارد، ادامه داد: دنبال کسی نیستیم که قلمش را بفروشد نه به‌دنبال موج‌سواری نخواهیم بود و هر جا نتوانستیم کاری انجام دهیم، اعلام می‌کنیم.


انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی سرپرست شهرداری خرم اباد بردبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۶۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث قطعه اصحاب شهدا در بجنورد

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: در سال جدید ایجاد قطعه اصحاب شهدا در آرامستان‌ها به‌عنوان یک تکلیف سازمانی برای شهرداری و اداره اوقاف و امور خیریه تصویب شده‌ است.

سیدمحسن موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌شمالی، اظهار کرد: در سال جدید ایجاد قطعه اصحاب شهدا در آرامستان‌ها به عنوان یک تکلیف سازمانی برای شهرداری و اداره اوقاف و امور خیریه تصویب شده‌است.

وی افزود: قطعه اصحاب شهدا مخصوص والدین شهدا، رزمندگان دفاع مقدس و جانبازان می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس خزانه‌داری شورای اسلامی شهر بجنورد ادامه داد: هدف از ایجاد قطعه شهدا، همجواری قبور رزمندگان، خانواده شهدا و مزار شهدا با یکدیگر است.

موسوی تصریح کرد: از بین آرامستان‌های بجنورد، بهشت جاوید تحت نظر شهرداری است که یک میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل قطعه شهدای آن در نظر گرفته شده است و بخش‌های آن در حال تکمیل شدن است.

وی گفت: طرح حرم تا حرم که مسیر حرم عباس‌بن موسی بجنورد تا گلزار شهدای گمنام را در بر می‌گیرد از دیگر برنامه‌های مربوط به توسعه آرامستان‌های استان است.

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد افزود: طرح حرم تا حرم به عنوان یک پیاده‌راه آئینی و فرهنگی پس از احداث، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کد خبر 747242

دیگر خبرها

  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • ساخت باندهای دوم محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی شتاب می‌گیرد
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • پلاژ‌های دولتی در سواحل باید مورد استفاده مردم قرار گیرد
  • زیرساخت‌های رفاهی سواحل متعلق به دستگاه‌های دولتی باید مورد استفاده همه مردم قرار گیرد
  • وحیدی: زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی موجود در سواحل باید مورد استفاده عموم قرار گیرد
  • احداث قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • ورزشگاه خرم آباد در اختیار تیم خیبر قرار می‌گیرد
  • خسارت ۸۲ میلیارد تومانی بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد