Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@15:43:17 GMT

برگزاری هر ماه یک جشنواره در شهرستان مرند

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۶۸۸۳

برگزاری هر ماه یک جشنواره در شهرستان مرند

به گزارش خبرنگار مهر، داود گرشاسبی، ظهر امروز، در مراسم افتتاح جایگاه اختصاصی سوخت شهر یامچی که با حضور مدیرکل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولین شهرستان مرند برگزار شد، با اشاره به کارزار  سخت اقتصادی استکبار با انقلاب اسلامی ایران ابراز داشت: آمریکا قدرت بزرگی در جهان است اما در برابر قدرت خداوند عددی نیست، ما نیز اگر بخواهیم از پیچ تاریخی عبور کنیم، تنها با رهبری دینی باید مسیر را طی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توجه ویژه به جایگاه مردم، حفظ ارزش های اسلامی و فرمان پذیری از رهبری دینی، تنها راهکار گذر از مشکلات امروز جامعه است.

فرماندار ویژه مرند همچنین اراده و حمایت را اصول پیشرفت و ایجاد اشتغال در منطقه دانست و اظهار داشت: باید از تمام پتانسیل های شهرستان در این جهت بهره برد، در این راستا هر ماه یک جشنواره برنامه ریزی شده و جشنواره های پسته در یامچی، زعفران در بناب، سیب در شهرهای زنوز و یام در ماه های آتی برگزار خواهد شد.

پروسه افتتاح پروژه ها کوتاه تر شود

همچنین امام جمعه یامچی نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته دولت تصریح کرد: عمر دولت شهیدان رجایی و باهنر طولانی نبود اما ویژگی هایی شخصیتی داشتند که آن ها را در بین مردم ماندگار کرد.

حجت الاسلام هادوی تاکید کرد: امروز جنگ تمام عیار اقتصادی استکبار علیه انقلاب اسلامی آغاز شده  و تلاشگران این عرصه در صف مجاهدان قرار دارند.

وی افزود: رزمندگان عرصه جنگ اقتصادی سرمایه گذارانی هستند که در راه خدمت به مردم و اشتغال زایی هزینه می کنند.

امام جمعه یامچی خواستار کوتاه شدن پروسه بهره برداری از پروژه ها به منظور بالا بردن اثرگذاری اقتصادی در کشور شد.

گفتنی است، جایگاه اختصاصی پمپ بنزین شهید اصولی شهر یامچی به همت بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۴۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که برای ۹ نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی ایجاد کرده است.

نبود جایگاه سوخت یکی از مهم ترین مشکلات شهر یامچی بود که از عمده مطالبات شهروندان این شهر محسوب می شد.

کد خبر 4701670

منبع: مهر

کلیدواژه: مرند هفته دولت جایگاه سوخت هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف استانداری سمنان اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۶۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان شهریور ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سعید بیگی در تشریح روند احداث جایگاه های سوخت کوچک مقیاس در شهر تهران گفت: علاوه بر ۱۵ جایگاه کوچک مقیاسی که مقرر شده توسط شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل احداث شود، مناطق شهرداری تهران نیز نسبت به احداث این جایگاه ها اقدام می کنند.

بیگی افزود: تاکنون ۴ جایگاه احداث و به بهره برداری رسیده است. در حقیقت شرکت ساماندهی مشاغل اقدام به ساخت ۱۵ جایگاه سوخت کوچک مقیاس با اولویت مناطق بدون پمپ بنزین کرد و تاکنون ۴ جایگاه به بهره برداری رسیده و ۱۱جایگاه دیگر نیز تا پایان شهریور به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: این اقدام می تواند با کاهش مدت پیمایش شهروندان برای رسیدن به جایگاه سوخت و کاهش زمان توقف در صف های طولانی برای سوخت گیری، کمک شایانی به حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا کند.

بیگی تأکید کرد: هر ۴ جایگاه بنزین کوچک مقیاس احداث شده به بهره برداری رسیده است؛ اما شرکت نفت از این تعداد باید برای برخی جایگاه ها سوخت رسانی را انجام دهد تا فعال شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره‌سراسری گیلاس در اشنویه
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس اواخر خرداد در اشنویه
  • برگزاری طرح ارتقای فرهنگ ترافیکی در مرند
  • شهرستان اردل میزبان چهاردهمین جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر دژ کرد شهرستان اقلید
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند
  • برگزاری جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان