Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@10:25:59 GMT

پدر شهید محمدی خلف‌لو در اردبیل به فرزند شهیدش پیوست

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۶۸۸۵

پدر شهید محمدی خلف‌لو در اردبیل به فرزند شهیدش پیوست

پدر شهید والامقام گودرز محمدی خلف‌لو در اردبیل به فرزند شهیدش پیوست و دارفانی را وداع گفت. ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، شیرالله محمدی خلف‌لو پدر شهید والامقام گودرز محمدی خلف‌لو در اردبیل به فرزند شهیدش پیوست و دارفانی را وداع گفت.

با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا پیکر مطهر این پدر شهید تشییع و در گلزر شهدای علی‌آباد به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردبیل|‌ مادر شهید حسین‌زاده به فرزند شهیدش پیوستمادر شهید تنگدست به فرزند شهیدش پیوستپدر شهید بزرگیان به فرزند شهیدش پیوست

مجلس ترحیم این پدر در مسجد سادات واقع در خیابان بعثت اردبیل برگزار می‌شود که از عموم هم‌استانی‌ها، خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان استانی برای حضور در این مراسم دعوت به‌عمل می‌آید.

شهید گودرز محمدی خلف‌لو از سربازان گمنام حضرت ولی عصر(عج) متولد سال 1352 حین انجام خدمت هفتم مرداد 1386 به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۶۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادگارهای آیینی محوطه‌های باستانی اردبیل به نمایش گذاشته می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدی ادیب بعدازظهر چهارشنبه در بازدید از نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی اظهار کرد: یادگارهای آئینی محوطه‌های باستانی استان اردبیل در دوران پیش از تاریخی و تاریخی از چهار تا ۱۱ اردیبهشت ماه در معرض دید عموم قرار داده می‌شود.

وی با بیان اینکه این اقدام همزمان با نخستین همایش بین‌المللی موزه‌ها در محل نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی انجام خواهد شد، گفت: یادگارهای آئینی بخشی از نشانه‌های تمدنی اقوام گمشده تاریخ هستند که این آثار کارکردی آئینی و مذهبی داشته و در ارتباط با ادراک انسان مورد استفاده مردمان در دوره‌های گذشته قرار گرفته‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل بیان کرد: این آثار بیشتر در یادمان‌های مذهبی مخصوصاً معابد و گورهای باستانی قرار داشته‌اند، اشیایی چون ظروف مختلف در اشکال ریتون، پیکرک و مهره‌های گوناگون که جنبه مقدس داشته و در مکان‌های مذهبی و گورها کشف شده‌اند.

محمدی ادیب ادامه داد: در تمام دوره‌های پیش از تاریخی و تاریخی این اشیا بخشی از یافته‌های باستان‌شناسی را تشکیل می‌دهد و اکنون این اشیا همزمان با نخستین همایش بین‌المللی موزه‌ها برای بازدید عموم به نمایش گذاشته می‌شود.

کد خبر 6081065

دیگر خبرها

  • مادر شهید علی محمدی مقدم آسمانی شد
  • آسمانی شدن مادر شهید علی محمدی مقدم در بشرویه 
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • هوشمندسازی مرزهای کشور با تجهیزات الکترونیکی
  • یادگارهای آیینی محوطه‌های باستانی اردبیل به نمایش گذاشته می‌شود
  • بیمه رایگان زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند
  • زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند به‌صورت رایگان بیمه می‌شوند
  • فیلم| جمعلی کیانی در آخرین روایتگری خود از شهید زاهدی می‌گوید
  • مادر شهیدان انصاری به فرزندانش پیوست
  • پدر شهیدان دهنوی به فرزندان شهیدش پیوست