Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

 نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم‌های ظالمانه بیش از پیش، روی وضعیت معیشتی مرزنشینان تأثیر داشته، از این‌رو خواستار بازگشایی مرزها و ساماندهی معابر غیررسمی برای کولبران هستیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، رسول خضری نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی پارلمان، در تذکری شفاهی، خطاب به رئیس‌جمهور، گفت: تحریم‌های ظالمانه بیش از پیش، روی وضعیت معیشتی مرزنشینان تأثیر داشته، از این‌رو خواستار بازگشایی مرزها و ساماندهی معابر غیررسمی برای کولبران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی، در تذکر دیگری، خطاب به معاون اول رئیس‌جمهور، اظهار داشت: حدود 480 نفر از کارگران، در حوزه انتخابیه حدود 6 ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند و تعدادی از آن‌ها به صورت ظالمانه اخراج یا با نیروی غیر بومی جایگزین شده‌اند که این اقدامات تنش‌زا است و باید پیش از سفر آقای جهانگیری در پایان هفته برای بازدید از این سد، ساماندهی شود.

خضری هم‌چنین خطاب به وزارت آموزش و پرورش خواستار اعمال مدرک فرهنگیان برای ارتقای افزایش سطح تحصیلی شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: اِعمال ماده 112 قانون برنامه ششم توسعه برای احقاق حقوق بازنشستگان مناطق عملیاتی ضروری است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: نماینده مردم پیرانشهر ساماندهی معابر کولبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۶۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی شهریاری در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: از سپاه و نیروهای مسلح که با عملیات وعده صادق دل تمامی مسلمانان و آزادگان جهان را شاد کردند و زهر چشمی از رژیم غاصب صهیونیستی گرفتند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: در سال گذشته و ماه‌های اخیر تعداد قابل توجهی از فرزندان رشید نیروی انتظامی، سپاه و بسیج به درجه رفیع شهادت و جانبازی نائل آمدند، اما متأسفانه نیروی انتظامی از امکانات فیزیکی از قبیل پایگاه‌ها و قرارگاه‌های ایمن و حتی لباس و اتومبیل مناسب که جان آن‌ها را حفظ کند، محروم است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ضروری است دولت و مسؤولان نظام تدابیر لازم امنیتی را فراهم کنند و از نیروهای بومی در برنامه ریزی‌ها بیشتر استفاده کنند تا ما هر روز مجبور نباشیم نه تنها شهدای استان، بلکه سایر استان‌ها را بر دوش مردم تشییع کنیم.

کد خبر 6086496 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • تجمع مردمی حامیان مقابله با بی‌حجابی و بدپوششی
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • اولویت‌دهی به بهبود معیشت محیط بانان و نیرو‌های یگان حفاظت
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال
  • ضرب الاجل بازرسی لرستان برای ساماندهی و بهبود وضعیت معابر سطح شهر
  • مدودف خطاب به آمریکایی‌ها: حرامزاده‌ها فقط جنگ را طولانی می‌کنید
  • مدودف خطاب به آمریکایی‌ها: حرامزاده‌ها با این کار فقط جنگ را طولانی می‌کنید
  • کمک به اوکراین، جمهوری خواهان کنگره را به جان هم انداخت