Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی زمانی نژاد بعدازظهر یکشنبه در آیین متمرکز و آغاز عملیات اجرایی ۲۵۰ پروژه عمرانی گمیشان اظهارکرد: به واسطه بارندگی سال انتهای سال ۹۷ و ابتدای سال ۹۸ در استان روی داد، بیش از ۲۱ هزار واحد مسکونی متحمل خسارت شد.

وی افزود: از این تعداد بیش از هفت هزار و ۳۰۰ واحد نیازمند احداث مجدد و ۱۳ هزار و ۸۰۲ واحد هم تعمیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی نژاد گفت: تاکنون همه واحدهای خسارت دیده اعم از احداثی و تعمیری به بانک معرفی شده است.

وی بیان کرد: تاکنون مالکان ۱۶ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی با بانک های عامل قرار منعقد کردند و امیدواریم بقیه پرونده ها هم به زودی به نتیجه برسد.

زمانی نژاد ادامه داد: همچنین تاکنون عملیات پی کنی چهار هزار و ۲۹۷ واحد انجام شده و دو هزار و ۹۱۷ واحد در مرحله فونداسیون و هزار و ۴۰۰ واحد در مرحله اسکلت قرار دارند.

وی گفت: همچنین عملیات اجرای سقف ۳۷۰ واحد به پایان رسیده و ۲۵۰ واحد در مرحله دیوار چینی است و حدود ۲۰۰ واحد هم در هفته دولت افتتاح می شوند.

زمانی نژاد با بیان این که حجم پروژه های بنیاد در هفته دولت ۲۲۰ میلیارد تومان است، افزود: ۳۳ طرح هادی روستایی با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۵۳۹ میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان با اشاره به اجرای طرح ویژه بهسازی و نوسازی واحدهای مسکونی در روستاها و شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر، از افتتاح و بهره برداری از هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی روستایی در قالب این طرح با اعتباری بیش از ۲۷ میلیارد تومان خبرداد.

وی با بیان این که ۱۲۸ هزار واحد غیرمقاوم در روستاهای گلستان وجود دارد که تاکنون ۷۵ هزار واحد مسکونی مقاوم سازی شده است.

زمانی نژاد بیان کرد: افتتاح و بهره برداری از پنج واحد مسکونی محرومان که از محل اعتبارات حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی(ره) با اعتبار بیش از ۴۰۰ میلیون تومان است، همچنین صدور و تحویل هزار و ۹۴۵ جلد سند مالکیت روستایی و ۲۹۳ جلد سند مالکیت شهری و واگذاری ۱۶۲ قطعه زمین روستایی به زوج های جوان و افراد فاقد زمین برای احداث مسکن مقاوم با مساحت ۵۶ هزار و ۴۳۰ متر مربع را از دیگر پروژه های بنیاد مسکن استان در هفته دولت است.

کد خبر 4701676

منبع: مهر

کلیدواژه: گمیشان بنیاد مسکن گلستان هفته دولت هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف استانداری سمنان اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۶۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی ۴۸ هزار واحد مسکونی در کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، موسوی در حاشیه کلنگ زنی پارک اسکان عشایر در روستای دلی بجک بویراحمد افزود: این تعداد واحد مسکونی ۵۵ درصد بالاتر از میانگین کشوری است.
وی در خصوص کلنگ زنی پارک اسکان عشایردلی بجک گفت: برای ساخت این پارک که هزار و ۲۰۰ متر مربع مساحت دارد ، ۱۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از در دست ساخت بودن ۱۳ هزار واحد مسکونی در استان خبرداد و افزود: ۶ هزار واحد از این تعداد تحویل متقاضیان گردید.
موسوی همچنین اضافه کرد: از آغاز تاسیس بنیاد مسکن در استان تاکنون ۳۶ هزار فقره سند شهری و روستایی صادرشده است.
موسوی گفت: بازگشایی معابر به متراژ هزار و ۷۰۰ متر مربع، سنگ فرش به متراژ ۲۰ هزار، جدول کشی و اجرای کانال به متراژ ۲۳ هزار و ساماندهی فضا‌ها به متراژ ۴۰ هزارمترمربع از دیگر فعالیت‌های اجرایی بنیاد مسکن استان درسال گذشته است.

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی بزرگ‌ترین پروژه نهصت ملی مسکن در اشتهارد
  • مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی استان اردبیل
  • مقاوم سازی ۷۵ درصد از واحد‌های مسکونی روستایی لرستان
  • واگذاری ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان امسال
  • آغاز ساخت ۷هزار و ۵۴۲ واحد مسکونی در قم از سال ۱۴۰۰
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان سال
  • میانگین مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی استان اردبیل به ۶۴ درصد رسید
  • مقاوم سازی ۲۵۰۰ واحد مسکن روستایی در آذربایجان‌غربی
  • ۱۶۰ هزار واحد مسکن روستایی در مازندران ساخته شد
  • مقاوم سازی ۴۸ هزار واحد مسکونی در کهگیلویه و بویراحمد