Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@23:16:31 GMT

مشترکین متقاضی قبض سبز به ۲۸ میلیون رسیدند

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۶۹۹۷

مشترکین متقاضی قبض سبز به ۲۸ میلیون رسیدند

خبرگزاری میزان- مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین شرکت توانیر از ثبت اطلاعات بیش از ۲۸ میلیون مشترک برق کشور معادل ۷۶ درصد مشترکان در سامانه طرح ملی قبض سبز خبر داد. تاریخ انتشار: 15:34 - 03 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۴۲۵۵

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از وزارت نیرو، هادی مدقق با اشاره به بسیج تمامی منابع و امکانات لازم در قالب یک طرح ضربتی، برای پیشبرد این طرح در کشور افزود: تقریبا از تمامی درگاه‌های الکترونیکی که در دسترس مردم قرار دارد، برای ثبت نام استفاده شده و ساده‌ترین راه ثبت نام از طریق پیامک و ارسال شناسه قبض برق به سرشماره ۱۰۰۰۱۵۲۱ برای شهروندان تهرانی و ۲۰۰۰۱۵۲۱ برای سایر هم‌وطنان در دیگر استان‌ها پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ثبت نام از طریق وب‌سایت شرکت‌های توزیع نیروی برق یا نرم افزار‌های پرداخت الکترونیکی از قبیل آپ، سکه، پارسیان، پاسارگاد و... را نیز امکان‌پذیر دانست و گفت: مشترکانی که نیاز به قبض کاغذی جهت تشریفات اداری دارند نیز می‌توانند فایل Pdf قبوض خود را از طریق درگاه‌های الکترونیکی دریافت کنند.

بر اساس این گزارش، آخرین وضعیت ثبت نام مشترکان در این طرح ملی که از سوی دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین برق توانیر انتشار یافته حاکی است، بیش از ۹۰ درصد مشترکان برق در استان‌های خراسان شمالی و جنوبی، غرب مازندران، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس، هرمزگان و کلانشهر مشهد در این سامانه ثبت نام کرده‌اند.

همچنین بین ۷۰ تا ۹۰ درصد مشترکان در استان‌های یزد، خوزستان، خراسان‌رضوی، سمنان، گلستان، مازندران، قم، البرز، قزوین، زنجان، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، کردستان و کلانشهر اصفهان به این طرح پیوسته و این میزان در استان‌های تهران، گیلان، مرکزی، همدان، لرستان، ایلام، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد و کلانشهر‌های تبریز و شیراز ۵۰ تا ۷۰ درصد و در بوشهر زیر ۵۰ درصد اعلام شده است.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قبض سبز صرفه جویی مشترک مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۶۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی مردم سفید دشت از فیبر نوری

مرتضی بلالی اظهار داشت: در ماه‌های آینده خانوار‌های شهر سفیددشت با استفاده از بستر فیبر نوری از سرعت‌هایی تا صد برابر میانگین سرعت اینترنت ثابت بهره مند می‌شوند.

وی افزود: یکی از اقدامات مهم و اثر بخش دولت سیزدهم توجه به توسعه شبکه فیبر نوری کشور است که با اجرای آن زیرساخت‌های ارتباطی ارتقا یافته و سرعت‌هایی تا صد برابر میانگین سرعت اینترنت ثابت به مشترکین تحویل داده می‌شود.

بیشتر بخوانید

اجرای ۲۱۶ کیلومتر شبکه فیبر نوری در چهارمحال و بختیاری

بلالی اضافه کرد: عملیات شوت فیبر در شهر سفیددشت به اتمام رسیده و بعد از تایید نهایی کارشناسان، اینترنت بر پایه فیبر نوری تحویل مشترکین می‌شود.

وی ادامه داد: مشترکین متقاضی دریافت فیبر نوری می‌توانند با مراجعه به سامانه https://iranfttx.ir نسبت به ثبت تقاضای فیبر نیز اقدام و همچنین از گستره اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها (FTTH) در سطح استان مطلع شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • قطعی برق برخی از مناطق ارومیه
  • شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • اطلاعیه قطع گاز در مناطقی از سمنان
  • مسائل مرتبط با رضایتمندی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد
  • قطع گاز در رشت و خمام
  • هدر رفت ۴۸۸ لیتر در ثانیه آب شرب جلوگیری شد
  • هدررفت ۴۸۸ لیتر در ثانیه آب شرب جلوگیری شد
  • بهره مندی مردم سفید دشت از فیبر نوری
  • اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان
  • اطلاعیه قطعی برق در روز جمعه