Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، بهرام لیالی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگر بسیج از تشکیل شبکه های تخصصی الگو محور اشتغالزایی در روستاهای پشتکوه ساری خبرداد.

لیالی با اشاره به فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی در دهستان های محروم اضافه کرد: با نرم افزار مخصوص مناطق محروم پیشرفت و بررسی وضعیت و نکات مهم در روستاها  با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در هر روستا برنامه ریزی دقیقی صورت گرفته شده  و خروجی برنامه ها در روستاهای الگو در شبکه های تخصصی با مشارکت خود مردم از زنجیره تولید و توزیع و مصرف اقدام میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه شهرستان ساری با بیان اینکه یکی از موانع اشتغال و تولید در مناطق روستاها بومی نبودن برنامه و عدم پژوهش وتحقیق مختص مناطق و روستاها می باشد، افزود: باتوجه به فعالیت قرارگاه در دهستان پشتکوه ساری شبکه های تخصصی در حوزه دام و گردشگری و صنایع دستی (قالی بافی ) و گیاهان دارویی تشکیل شد.

لیالی ضمن حضور کارشناسان برای آموزش به مردم روستا به صورت عملی و علمی، خاطرنشان کرد:برای توانمند سازی و آموزش مهارت افزایی جامعه محلی در تمام مراحل در روستاها برای اعضا شبکه ها اساتید متخصص در رورستا حضور پیدا کردند و درحال حاضر مراحل عملیاتی این شبکه ها طبق برنامه زمانبندی شده در حال اجرا است.

به گفته مدیر قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه شهرستان ساری بانک دقیق اطلاعاتی  از پتانسیل و ظرفیت روستا در حوزه مختلف توسط قرارگاه تدوین و تنظیم شد تا بر همین اساس توانمندسازی ،اشتغالزایی و تولید در روستا رونق بگیرد.

 

 

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: پیشرفت سپاه ساری سپاه کربلا بسیج مازندران روستای ساری پشتکوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۷۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت روستاهای برده میش و کپه‌کند بخش مرکزی مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، تسطیح مسیرهای ارتباطی، اصلاح راه دسترسی به این روستاها و بررسی راهکارهای رفع تنش آبی در فصول گرم از موضوعاتی بود که در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت.

مقرر شد در نشستی با صاحبان معادن منطقه در خصوص همکاری هایی برای بازسازی و اصلاح این راه اقدام شود.

برای رفع کمبود آب در فصول گرم سال هم در این روستاها چاره اندیشی شد.

برای جبران کمبود آب در این روستاها هم باتوجه به اینکه کار خط انتقال اصلی آب تصفیه خانه سد مهاباد در قالب طرح 141 روستای شهرستان انجام شده است با تخصیص اعتبار این روستاها به شبکه آبرسانی متصل می شوند.

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران
  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • بررسی آخرین وضعیت روستاهای برده میش و کپه‌کند بخش مرکزی مهاباد
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • واگذاری روابط حاکم بر اقتصاد به مردم شرط تحقق مشارکت مردمی در تولید
  • ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران اجرا می شود
  • ۳۰۰ برنامه هفته کار وکارگر در مازندران اجرا می شود
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد
  • آغاز لوله‌گذاری آبرسانی به روستا‌های محروم خرمشهر