Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجید مولایی مدیر روابط عمومی تربیت بدنی آستان قدس رضوی گفت: ورزشگاه امام رضا (ع) از ابتدای بهره‌برداری همه لوازم و تجهیزات به روز دنیا رابرای برگزاری رقابت‌های فوتبال دارد.

او تصریح کرد: اخیراً سازمان لیگ فوتبال ایران ابلاغیه‌ای مبنی بر کنترل، امنیت و رفاه حال بیشتر هوادارن فوتبال صادر کرده است تا بلیت به صورت الکترونیکی فروخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مولایی گفت: این بلیت الکترونیکی باید از طریق گیت خوانده شود تا تماشاچیان به راحتی امکان ورود به ورزشگاه را داشته باشند؛ این تدابیر بسیار به نفع تماشاچیان است، چون می‌تواند از منزل بلیت را تهیه کند و ساعتی قبل بازی بدون استرس و نگرانی در استادیوم حاضر شوند.

مدیر روابط عمومی تربیت بدنی آستان قدس رضوی ادامه داد: از آنجایی که هر کسی می‌تواند تنها از طریق کد ملی خود یک بلیت خریداری کند، بساط بازار سیاه برای مسابقات حساس فوتبال جمع می‌شود و دیگر شاهد ازدحام و نابسامانی هواداران بلیت به دست پشت در‌های بسته ورزشگاه‌ها نخواهیم بود.

او تصریح کرد: کارشناسان ما برای تهیه گیت با چند شرکت معتبر در تهران رایزنی کردند و در شرف عقد قراداد بودیم که هیئت فوتبال خراسان رضوی اعلام کرد، به دلیل این که بلیت‌فروشی و برگزاری مسابقه در ورزشگاه را از طرف باشگاه شهر خودرو خراسان به صورت پیمانکاری برعهده گرفته است، با نظارت ما گیت‌ها را خریداری و طی سه روز آینده شروع به نصب خواهد کرد که فرآیند نصب گیت‎ها یک ماه زمان می‌برد؛ هزینه‎های آن را نیز به هیئت فوتبال از طریق اجاره ورزشگاه تهاتر می‌کنیم.

مولایی ادامه داد: اگر بر اساس الزام سازمان لیگ فوتبال، پیمانکار هم در پایان هفته پیش رو دو تا سه گیت را به ما تحویل دهد، می‌توانیم تا جمعه آینده ورزشگاه را برای فروش بلیت الکترونیکی و برگزاری بازی شهر خودرو و شاهین بوشهر آماده کنیم؛ اما در صورتی که سازمان لیگ الزام داشته باشد که حتما گیت‌ها برای آغاز بازی‌ها آماده شود، ممکن است گیت‌ها به این بازی نرسد و مسابقه هم در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار نشود؛ برگزاری یا لغو بازی آینده به تصمیم سازمان لیگ بستگی دارد.

انتهای پیام//ز.‌ی
ورزشگاه امام رضا (ع) به گیت‌های الکترونیکی مجهز می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آستان قدس رضوی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۷۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا دیگر اعجوبه‌ای مثل مسی را نخواهد دید

به گزارش "ورزش سه"، مسی در تابستان سال گذشته و پس از پایان مهلت قراردادش با باشگاه پاری سن ژرمن تصمیم گرفت به دوران حضورش در فوتبال اروپا خاتمه دهد و با پیوستن به باشگاه اینتر میامی بازی در لیگ فوتبال آمریکا را تجربه کند.

این ستاره آرژانتینی در طول این مدت مصدومیت‌های متفاوتی را تجربه کرد اما تا به حال در فصل ۲۰۲۴ موفق شده پنج گل برای تیمش به ثمر برساند که آخرین آنها در جریان دیدار برابر کانزاس سیتی بود که با پیروزی این تیم به پایان رسید و ۷۲ هزار تماشاگر را به ورزشگاه کشاند.

توئلمن در گفتگو با خبرنگاران در این باره گفت:" ۷۲ هزار نفر به ورزشگاه آمدند تا یک بازی معمولی در لیگ فوتبال آمریکا را ببینند که این چهارمین بازی با بیشترین تعداد تماشاگر در تاریخ برگزاری این رقابت‌ها بود.

از زمانی که مسی در این لیگ حضور پیدا کرده است تمامی بلیط‌ها در عرض کمتر از یک هفته به صورت کامل به فروش می‌رسند. این قدرتی است که او دارد و هر بار می‌تواند چیزی که مردم برای تماشای آن به ورزشگاه می‌آیند مانند گل، پاس گل و پیروزی را به آنها ارائه کند. اینجاست که باید از خودمان بپرسیم آیا آمریکا دوباره چنین چیزی را خواهد دید؟ من بعید می‌دانم.

دیگر خبرها

  • قماربازی جواد عزتی، در یک هفته ۱۴ میلیاردتومان سود داشت
  • پیام آماده بازگشت به ترکیب سپاهان
  • تغییر شیوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • تغییر شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • دریافت وجه نقد از سوی رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی ارومیه ممنوع است
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • حریف استقلال روی چمن صاف آماده می‌شود(عکس)
  • آمریکا دیگر اعجوبه‌ای مثل مسی را نخواهد دید