Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد سعدی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک به جامعه ورزشی استان همدان و شهرستان نهاوند اظهار کرد: دهمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان آسیا با حضور ۴۰۰ ووشوکار از ۲۰ کشور در برونئی در حالی به کار خود پایان داد که علی ظفری ووشوکار موفق استان همدان با کسب مدال برنز این مسابقات صبح امروز به کشور بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: «علی ظفری» در ساندای پسران در مرحله نیمه‌نهایی وزن ۵۲ کیلوگرم برابر «ژیان پنگ» از چین شکست خورد و به مدال برنز رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه وی پیش‌ازاین نمایندگان ماکائو و قرقیزستان را شکست داده بود، گفت: مراسم استقبال از ووشوکار نهاوندی فردا ساعت ۱۸ با حضور مسئولین شهرستان در میدان امام خمینی(ره) نهاوند برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با حمایت‌های مسئولان از ورزشکارانی چون علی ظفری در رشته‌های مختلف ورزشی بتوانیم نام پرآوازه ایران اسلامی را در میادین آسیایی و جهانی مطرح کنیم.

کد خبر 4701621

منبع: مهر

کلیدواژه: نهاوند همدان بازی های آسیایی فدراسیون ووشو هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف استانداری سمنان اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۷۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به موزه شهدای نهاوند در ایام نوروز + فیلم

موزه شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی شهرستان نهاوند استان همدان با ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت برای نسل جوان در مکان قدیمی غسالخانه شهدا در ایام نوروز ۱۴۰۳ راه اندازی شد و به نمایش بازدیدکنندگان قرار گرفت.

شهروند خبرنگار ما گوشه‌هایی از این موزه را به نمایش گذاشت که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: حسین سهرابی - همدان

بیشتر بخوانید:

افزایش ۱۹ درصدی بازدید از موزه‌های استان همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • احمدی: پدرم مطمئن بود در هانگژو تاریخ‌سازی می‌کنم
  • صعود پرویزی و امیری به فینال
  • ژیمناستیک در ۱۴۰۲، مدال تاریخی در اوج بلاتکلیفی
  • قطعی شدن مدال برنز فرجی در کانتندر لبنان
  • محمدرضا گرایی؛ مرد یخی در پاریس طلا می‌خواهد؛ سهمیه‌های المپیکی
  • سال اولین ها
  • نگاهی به موزه شهدای نهاوند در ایام نوروز + فیلم
  • چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو قطعی شد
  • قطعی شدن چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو
  • سال موفق ووشو با کسب ۵۰ مدال/ بازی‌های آسیایی اوج درخشش بود