Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان از عملیات آسفالت ۲۸۰ روستا در استان اصفهان خبر داد و گفت: در سال گذشته نزدیک ۴۶ میلیارد تومان قیر رایگان دریافت و ۲۶۵ هزار تن آسفالت تولید و ۲ میلیون متر مربع از جاده‌های روستایی آسفالت شدند. ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

علی کریمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، اظهار داشت: در سال 97 از محل قیر رایگان 45 میلیارد و 800 میلیون تومان قیر رایگان دریافت و 265 هزار تن آسفالت تولید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا پایان تیر ماه سال جاری که واحد سال مالی به شمار می‌رود عملیات آسفالت‌سازی 2 میلیون متر مربع معبر در سطح 280 روستای استان انجام شد.

 معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه دهیاری‌ها و شورای اسلامی روستاها، اقداماتی در این زمینه انجام دادند، گفت: آنها در بحث مشارکت، کارهای جدول گذاری و زیر سازی با بنیاد مسکن استان اصفهان همکاری داشتند.

وی تصریح کرد: 10 میلیارد و 900 میلیون تومان سهمیه‌ای بود که از سوی دولت به استان اصفهان تعلق گرفت ولی با پیگیری‌های انجام شده و آماده شدن زمینه کار توانستیم 45 میلیارد و  800 میلیون تومان اعتبار برای آسفالت معابر روستاها دریافت کنیم.

کریمی ادامه داد: از نظر اعتبارات تملک‌دار استانی هم 24 میلیارد تومان موافقت‌نامه مبادله کردیم ولی 14 میلیارد تومان تخفیف داشته که با کمک این 14 میلیارد در حدود 240 روستا اجرای عملیات جدول گذاری و زیرسازی پیاده‌رو سازی انجام شد.

4500 واحد مسکونی در پلدختر توسط بنیاد مسکن اصفهان احداث و تعمیر شدبنیاد مسکن اصفهان معین لرستان در بازسازی؛ روند تشکیل پرونده برای منازل آسیب‌دیده پلدختر آغاز شد‌ساخت‌وساز روستایی ‌بنیاد مسکن اصفهان در مناطق زلزله‌زده سرپل ذهاب امسال به پایان می‌رسد

وی با بیان اینکه در بحث اجرای روستاهای بافت با ارزش و روستاهای هدف گردشگری، اقداماتی صورت گرفته است، گفت: دو روستای "وانشان" در شهرستان گلپایگان و روستای "خفر" شهرستان سمیرم از جمله روستاهایی هستند که عملیات مختلفی برای رفاه روستاییان و گردشگران در آنها صورت گرفته است.

کریمی خاطرنشان کرد: در روستای وانشان گلپایگان  با اعتباری حدود 500 میلیون تومان اجرای عملیات سنگفرش معابر، جداره سازی و اجرای کل روستاهای بافت با ارزش کار در حال انجام است و پیشرفت خوبی داشته و در روستای خفر سمیرم که روستای هدف گردشگری است اجرای عملیات جدول‌گزاری، پیاده‌رو سازی و آماده کردن روستا برای گردشگران در حال انجام است.

انتهای پیام/ ع

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۷۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی تولید ۷۰ هزار تن آسفالت در شهرکرد

بهنام دادایی گفت: پیش‌بینی می شود امسال ۷۰ هزار تن آسفالت با اختصاص قیر رایانه‌ای و با اعتباری بالغ‌بر ۸۴ میلیارد تومان در شهرکرد تولید شود.

بیشتر بخوانید

۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای خریداری ۳ دستگاه حمل زباله

مدیرکارخانه آسفالت شهرداری شهرکرد افزود: طی ۲۷ روز گذشته هزار و ۵۴۰ تن آسفالت تولید و ۱۶ هزار و ۹۴۰ مترمربع از معابر آرامستان آسفالت و لکه‌گیری معابر در نواحی چهارگانه انجام شد.

وی اضافه کرد: پارسال ۶۷ هزار و ۷۳۱ تن آسفالت تولید و در معابر سطح شهر توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • طرح هادی ۱۴۰ روستای استان مرکزی افتتاح شد
  • مقاوم سازی حدود ۷۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی البرز
  • احداث ۸۶ کیلومتر راه روستایی طی سال ۱۴۰۲ در استان اصفهان
  • پیش‌بینی تولید ۷۰ هزار تن آسفالت
  • تداوم عملیات پخش آسفالت در معابر منطقه سه ارومیه
  • پیش‌بینی تولید ۷۰ هزار تن آسفالت در شهرکرد
  • زیرسازی و آسفالت راه ۱۷ روستای خوسف
  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه های روستایی لرستان
  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه‌های روستایی لرستان
  • طرح نهضت ملی مسکن دلیجان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد