Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:40:42 GMT

برانکو در آستانه اخراج از تیم الهلال عربستان

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۷۳۴۱

برانکو در آستانه اخراج از تیم الهلال عربستان

منابع مطلع در مصاحبه با روزنامه سعودی الشرق الاوسط گفتند که تصمیم گیران باشگاه الاهلی عربستان به برانکو مربی این تیم آخرین فرصت را دادند تا وضعیت تیم را اصلاح کند و در مسابقه بعدی تیم در سوپرکاپ امیر محمد بن سلمان که قرار است شنبه آتی در برابر تیم الاتفاق بازی کند، نتیجه بهتری بگیرد.
مدیریت باشگاه الاهلی قبل از تصمیم گیری نهایی برای لغو قرارداد برانکو به وی فرصت داده است تا در بازی های بعدی تیم عملکرد خود را اصلاح کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیران الاهلی تصمیم گرفته اند اگر وضعیت تیم به همین منوال پیش برود و به لحاظ فنی بهبود نیابد، تمهیدات لازم برای ایجاد یک سری تغییرات را پس از هفته دوم بازی ها و استراحت دو هفته ای اتخاذ خواهد کرد.

پس از هفته دوم این رقابت ها، مسابقات به سبب حضور تیم ملی فوتبال عربستان در رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ دو هفته به تعویق می افتد.
از سوی دیگر،  "منصور بن مشعل" سرپرست باشگاه الاهلی با برانکو سرمربی کروات تیم در حضور "احمد الصائغ" رئیس هیات مدیره و "احمد بامعوضه" مدیر اجریی باشگاه به منظور بررسی عملکرد ضعیف تیم در نخستین بازی سوپر کاپ امیرمحمدبن سلمان در برابر تیم العداله نشستی را تشکیل دادند.
سرپرست تیم از برانکو تقاضا کرد که با اتخاذ راه کارهای فوری اشتباهات تیم را اصلاح و توازن را به تیم بازگرداند تا راه دست یابی به پیروزی و تحقق رویایی تیم برای دوستداران باشگاه به حقیقت بپیوندد.
به نوشته این روزنامه، شمار زیادی از هواداران باشگاه الاهلی پس از بازی نخست تیم خود در سوپر کاپ امیرمحمد بن سلمان در برابر تیم العداله از عملکرد برانکو انتقاد و از بازی تیم خود براز نارضایتی کردند.
برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم الاهلی پس از مساوی تیم خود در برابر تیم العداله در یک کنفرانس مطبوعاتی گفته بود: فقط سرمربی تیم، مسئول انتخاب ترکیب اصلی تیم است.
برانکو افزود: با احترام به همه بازیکنان حاضر در این تیم و ستاره هایی که از آنان صحبت می شود، بازی های نخست تیم همیشه همراه با شگفتی است و ما علاوه بر این که در بازی نخست خود بودیم با کمی بدشانسی نیز مواجه شدیم.
وی گفت: قبول دارم که اشتباهاتی در انتخاب بازیکنان میانی رخ داده است اما فرصت های بسیاری در طول دو نیمه به ما دست داد و بازیکنان از آن ها استفاده نکردند.
برانکو در پایان مصاحبه خود از هواداران باشگاه به علت کسب نتیجه ضعیف عذرخواهی کرد و گفت هنوز در ابتدای راه هستیم و اشتباهات خود را اصلاح خواهیم کرد.
 

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۷۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)

پس از النصر، الهلال هم به دست اماراتی‌ها حذف شد. 

دانلود (62.6MB)

دیگر خبرها

  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • واکنش نیمار پس از حذف الهلال برابر العین؛ درد و نفرین! + عکس
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • بانک مرکزی: سقف تراکنش غیرحضوری ۲ برابر شد؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • برد تیم ملی ایران برابر کویت در نیمه اول/ افغانستان در آستانه حذف