Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@16:27:25 GMT

ثبات بازار ارز به معنای رفع فشار اقتصادی نیست

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۷۳۸۸

ثبات بازار ارز به معنای رفع فشار اقتصادی نیست

رئیس‌کل بانک مرکزی با اشاره به ایجاد ثبات نسبی در بازار ارز و به تبع آن در سایر بازارها، گفت: ثبات بازار ارز قطعا به معنای توقف یا کاهش قیمت‌ها و رفع فشار اقتصادی بر طبقات درآمدی متوسط و پایین جامعه نیست و صرفا شکست فشار حداکثری آمریکا در نیل به اهدافش را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالناصر همتی در یک یادداشت اینستاگرامی با بیان اینکه حمایت از اقشار با درآمد ثابت و پایین باید با جدیت پیگیری شود، گفت: در کنار برنامه‌ریزی‌های دولت، امید به بهبود شرایط با توجه به عزمی که در تولیدکنندگان و اخبار واصله از گوشه و کنار کشور در تلاش برای رونق تولید ملی می‌رسد، به شدت نسبت به شش ماه پیش فزونی یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌کل بانک مرکزی افزود: تلاش برای افزایش درآمدهای ارزی ناشی از صادرات نفت و فرآورده‌های نفتی و مهم‌تر از همه صادرات غیرنفتی به روش‌های مختلف در حال گسترش است.

همتی تاکید کرد که تلاش کشورهای همراه با تحریم، برای فاصله گرفتن از اشتباه خود و از همه مهم‌تر ارائه برخی از پیشنهادها برای کسب رضایت ایران، جهت پذیرش مذاکره، سیگنال‌های مهمی از پیروزی مردم ایران در صحنه مقاومت اقتصادی و نیز قدرت‌نمایی‌اش در منطقه است.

کد خبر 387109

منبع: ایمنا

کلیدواژه: عبدالناصر همتی فضای مجازی نرخ ارز دلار جنگ اقتصادی بانک مرکزي اینستاگرام پیام اینستاگرامی رییس بانک مرکزی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۷۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۲۴۰ همتی وزارت آموزش و پرورش در بودجه سال ۱۴۰۳

رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه  و نماینده مردهم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال در بودجه کشور ۲۴۰ همت یا ۲۴۰ هزارمیلیارد تومان بودجه برای وزارت آموزش و پرورش در نظر گرفته شد.

حمید رضا حاجی بابایی افزود: امسال در وزارت آموزش  و پرورش مجوز به کارگیری افراد بازنشسته تا ۲۴ ساعت در هفته هم داده شد تا این معلمان به کمک فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و آزمون استخدامی جدید به جمع معلمان آموزش و پرورش اضافه شوند.

حاجی بابایی افزود: در کنار به کارگیری این افراد، معلمان پیش دبستانی و مدارس غیر انتفاعی، افراد شاغل در طرح‌های مختلف آموزش و پرورش هم که در آزمون استخدامی نمره قبولی را کسب نکرده اند، هم در قالب معلمان حق التدریس به کار گرفته می‌شوند تا همه کلاس‌های درس دارای معلم باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • اردوغان: باید به فرزند بی‌قانون غرب فشار بیشتری وارد کنیم
  • ثبات نسبی بازار طلا در روز رشد بهای طلای جهانی
  • تلاش دولت سیزدهم برای بازگرداندن امور اقتصاد به مردم
  • ثبات نسبی بهای نفت در بازار جهانی
  • اعتبار ۲۴۰ همتی وزارت آموزش و پرورش در بودجه سال ۱۴۰۳
  • ضرورت اصلاحات مالیاتی لازم در جهت تقویت تولید/ چگونه سرمایه‌های خرد مردمی به سمت بخش مولد اقتصاد جذب می‌شود؟
  • تلخ و شیرین اقتصاد در ۱۴۰۲
  • استان بوشهر در اغلب شاخص‌های اقتصادی رتبه اول تا پنجم را دارد
  • شعار جهش تولید سرلوحه کار و تلاش مسئولان قرار گیرد
  • منطقه آزاد چابهار برای تولید و صادرات بیشتر تلاش کند