Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@02:35:10 GMT

برندسازی محصولات کشاورزی در مازندران ضروری است

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۷۴۵۴

برندسازی محصولات کشاورزی در مازندران ضروری است

به گزارش خبرنگار ایرنا ، احمد حسین‌زادگان در مراسم افتتاح یک شالیکوبی مدرن در شهرستان جویبار  افزود: مهم‌ترین مشکل ما در استان مازندران فروش و برندسازی محصولات کشاورزی است ، زمانی محصولات کشاورزی ما می‌تواند سودآور باشد که ما در بحث برندسازی محصولات کشاورزی مشکلی نداشته باشیم.

وی با اعلام اینکه ایجاد پایانه صادراتی به حل مشکل برندسازی محصولات کشاورزی ما در استان مازندران کمک می‌کند، گفت که خوشبختانه پایانه صادراتی روماک در شهرستان جویبار مراحل پایانی خود را سپری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مازندران بیان کرد: راه اندازی پایانه صادراتی در استان مازندران باعث می شود تا مرکبات و محصولات کشاورزی ما برندسازی شود و این برندسازی باعث ارزش صادراتی محصولات کشاورزی ما هم می شود .

حسین زادگان با بیان اینکه خوشبختانه دولت در زمینه کشاورزی ، صنایع تبدلی تسهیلات روستایی و کم بهره به متقاضیان ارائه می دهد، افزود : در استان مازندران تاکنون تسهیلات به افراد زیادی پرداخت شده است که این پرداختها از مهاجرت روستائیان به شهر جلوگیری کرده است.

وی با تاکید بر اینکه تنها خودمان می توانیم نسبت به آبادانی منطقه یا شهر خود قدمی برداریم ، گفت که برای آبادانی هر شهرستانی ابتدا باید بتوانیم نسبت به شناسایی ظرفیت ها در هر شهرستانی اقدام کنیم.

استاندار مازندران در پایان با بیان اینکه عزم مشترک بین مردم و دولت است که به حل مشکلاتمان کمک می کند گفت که این اتحادها  باعث می شود تا بتوانیم بر حل مشکلات خودمان فائق آئیم ، هر کاری حتی اگر کوچک باشد برایمان دارای ارزش است .

7334/1899

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان مازندران کشاورزی محصولات کشاورزی مرکبات مهاجرت قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۷۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دریافت کد شناسه محصولات کشاورزی در مرودشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، منصور امیریان گفت: این همایش با هدف ارتقای شاخص سلامت، پیشگیری و کاهش مخاطرات و آلودگی‌های تهدید کننده سلامت، در زنجیره مواد غذایی با منشا گیاهی و لزوم و اهمیت تولید و عرضه محصولات تولیدی شناسه دار با حضور تولیدکنندگان محصولات کشاورزی و مسئولین شهرستانی و استانی در سالن اجتماعات فرهنگیان شهرستان مرودشت شد.

او افزود: با توجه به اهمیت موضوع سلامت و امنیت غذایی جامعه و اولویت موضوع در سازمان جهاد کشاورزی فارس، مقرر شد محصولاتی که شناسه محصول را دریافت کنند، اجازه صادرات به خارج از کشور و فروش در بازار داخلی را خواهند داشت.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: محصولات باغی شامل کیوی، انگور، سیب، پسته، انار، خرما و مرکبات و محصولات مزرعه‌ای و گلخانه‌ای شامل خیار، گوجه، فلفل دلمه ای، بادمجان و کرفس برای صادرات به خارج از کشور و محصولات بازار داخلی شامل گوجه و خیار گلخانه‌ای و مزرعه ای، پیاز، سیب زمینی، پرتقال و سیب، ملزم به دریافت کد شناسه محصول هستند.

امیریان تصریح کرد: تولید کنندگان محصولات برای ثبت نام و دریافت کد شناسه محصول برای صادرات، قبل از کاشت و بازار داخلی یک ماه قبل از برداشت، به دفاتر نظام مهندسی کشاورزی و مراکز جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • با کشت هر گونه محصولات زراعی با آب غیرسالم برخورد می‌شود
  • همایش دریافت کد شناسه محصولات کشاورزی در مرودشت
  • ۸۰۰ هزار تن روغن و گندم از بنادر مازندران وارد شد
  • سطح کشت فراسرزمینی به ۴۰۰ هزار هکتار می رسد
  • توسعه زیرساخت‌ها در بنادر امری ضروری است
  • صادرات محصولات کشاورزی مراغه به ۲۰ کشور جهان
  • هدفگذاری صادرات ۶۵۸ میلیون دلاری از زنجان
  • داشتن برنامه عالمانه برای اقتصاد دریامحور ضروری است
  • شناسنامه‌دار شدن۳۰ درصد باغات جویبار
  • میزان صادرات زنجان در سال جاری ۶۵۸ میلیون دلار هدفگذاری شد