Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دکتر سعید جاودان سیرت روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بیمارستان شهید جلیل در ۸ طبقه با بخش های داخلی، عفونی ،جراحی ،اطفال، زنان و قلب  و کلینیک ویژه راه اندازی شد که در حال حاضر بخش های اطفال ،جراحی ، سی سی یو ،شیمی درمانی ،زنان و نوزدان در این مرکز درمانی فعالیت می کنند.

اگرچه بسیاری در بهمن ماه سال گذشته که بیمارستان افتتاح شد آن را هزینه ای اضافی برای استان می دانستند اما سرپرست مجتمع آموزشی درمانی شهدای دولت آباد و بیمارستان شهید جلیل یاسوج گفت: بخش های مختلف این بیمارستان با ظرفیتی بین ۸۰ تا ۱۰۰ درصد فعالیت می کنند و این مساله نشان می دهد مرکز استان تا چه اندازه کمبود فضای درمانی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید جاودان سیرت ادامه می دهد: این بیمارستان در هفت ماه فعالیت، به خوبی توانسته اعتماد مردم را جلب کند و این ظرفیت در بیمارستان وجود دارد که بخش گردشگری سلامت نیز در آن راه اندازی شود که در حال برنامه ریزی برای فراهم کردن مقدمات آن هستیم.

وی با اعلام اینکه واحدهای پاراکلینیک آزمایشکاه ،رادیولوژی و سونوگرافی درمانگاه تخصصی و بخش سرپایی بیمارستان فعال هستند گفت: علاوه بر این بخش ها در آینده نزدیک سی تی اسکن راه اندازی خواهد شد ،که در این راستا هزینه پرداخت شده و به زودی آماده ارائه خدمت به مردم خواهد بود .

سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد بخش ناباروری را از نیازهای شهر یاسوج اعلام کرد و گفت : با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی بخش ناباروری آغاز شده و تا اوایل پاییز به بهره برداری می رسد .

جاودان سیرت با بیان اینکه بخش دیالیز با همکاری خیرین راه اندازی می شود افزود: بخش های جراحی عمومی، عروق و تیراکس فعال است و در روزهای شنبه تا دوشنبه  در این بخش ها جراحی انجام می شود .

وی با تاکید بر تدوین برنامه راهبردی برای بیمارستان گفت: علم محوری ، برنامه محوری ، رعایت قوانین و توجه ویژه به پرسنل بیمارستان به عنوان سرمایه های اصلی سر لوحه کار در بیمارستان است و با توجه به دستورات رئیس دانشگاه برنامه ریزی های انجام خواهد شد.

جاودان سیرت تصریح کرد: ارائه خدمات با کیفیت بالا توانمند سازی نیروی انسانی و تدوین برنامه راهبردی ۵ ساله از برنامه های بیمارستان است.

وی تاکید کرد: در مجموعه بیمارستانی باید تمرکز نیروها بر انجام وظیفه کاری و پرهیز از حاشیه باشد. زیرا این مکان با جان و روح بیمار سر و کار دارد پس سیاسی کاری باید از کار اجرایی جدا باشد.

جاودان سیرت ادامه داد:بیمارستان برای پیشبرد امور باید باید با سایر دستگاه ها و نمایندگان تعامل سازنده داشته باشد.

وی با اشاره به بکار گیری خارج از ضوابط بیش از ۱۰۰ نیرو در این بیمارستان در سنوات گذشته گفت:نهادهای نظارتی تمام تلاش خود را در برای رفع مشکلات این افراد برداشته اند و هفته آینده دستگاه های نظارتی در این خصوص اعلام نظر خواهند کرد.

جاودان سیرت یادآوری کرد: راه اندازی این بیمارستان مرهون زحمات همین پرسنلی است که در حال حاضر بلاتکلیف هستند و بیش از یک سال حقوقی دریافت نکرده اند.

وی با اشاره به جایگاه ویژه استان در اهدای عضو گفت: راه اندازی بخش پیوند عضو در این بیمارستان نیازمند تشکیل کارگروه و انجام کارهای کارشناسی است.

جاودان سیرت با اشاره پیش بینی نشدن پارکینگ و مکانی برای فرود بالگرد در طراحی بیمارستان گفت زمینی در اطراف بیمارستان خریداری شده که پارکینگ و پد بالگرد  در این زمین طراحی خواهد شد.

وی همچنین کمبود فضای اداری را یکی از مشکلات این بیمارستان عنوان و ابراز امیدواری کرد با مساعدت مسئولان برای این موضوع نیز چاره ای اندیشیده شود.

بیمارستان ۲۹۴ تختخوابی شهر یاسوج در زمینی به مساحت ۵۰ هزار مترمربع و زیربنای ۲۴هزار و ۸۰۰ مترمربع در هشت طبقه و ۳۲ بخش تخصصی و فوق تخصصی ساخته شده است.ساخت این بیمارستان  ۱۱ سال طول کشید و بیش از ۸۰ درصد عملیات اجرایی آن در دولت تدبیر و امید انجام شد.
بیمارستان شهید جلیل یاسوج در زمینی به مساحت ۵۰ هزار مترمربع و زیربنای ۲۴ هزار و ۸۰۰ مترمربع در هشت طبقه و ۳۲ بخش تخصصی و فوق تخصصی ساخته شده و اکنون با تجهیزات کامل آماده خدمت رسانی به مردم کهگیلویه و بویراحمد است.

۹۹۲۹/۱۶۶۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر خدمت رسانی به مردم رئیس دانشگاه زنان شیمی کهگیلویه و بویراحمد قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۷۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی ۲ بخش بیمارستانی به ظرفیت ۲۱ تخت در صورت وجود بحران

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، منوچهر کمالی گفت: با توجه به اینکه طبق اعلام هواشناسی احتمال بارش باران همراه با رعد و برق، وزش باد شدید در استان وجود دارد، به تمامی مراکز درمانی و اورژانس‌ها اعلام شده است تا تمهیدات لازم جهت خدمت رسانی را انجام دهند.

وی افزود: در همین راستا بازدید از بخش اورژانس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) انجام و در بیمارستان جلسه‌ای تحت عنوان کمیته مدیریت بحران برگزار شد.

کمالی خاطرنشان‌کرد: در کمیته برای تعیین تکلیف ۴۴ بیمار بستری در اورژانس زیر ۶ ساعت تصمیم‌گیری شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مجموعه درمانی بندرعباس ۲۸ تخت خالی دارد، تصریح‌کرد: آمادگی راه اندازی ۲ بخش به ظرفیت ۲۱ تخت در صورت بحران کمبود تخت وجود دارد.

کد خبر 6080004

دیگر خبرها

  • پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • برنامه ریزی برای پذیرش شرکت‌های کرمانشاه در بازار سرمایه
  • ناهم‌خوانی آمارهای گردشگری سلامت/ امارات و ترکیه رقبایی که همچنان می‌تازند
  • راه‌اندازی ۲ بخش بیمارستانی به ظرفیت ۲۱ تخت در صورت وجود بحران
  • آماده‌باش شبکه بهداشت و درمان هرمزگان در پی هشدار هواشناسی
  • گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در یاسوج
  • آماده‌باش شبکه بهداشت هرمزگان در پی هشدار هواشناسی