Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم فلاحی امروز یکشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه اوضاع خوبی در رابطه با بودجه های پژوهشی نداریم، اظهار داشت: از رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تقاضا دارم در این رابطه کمک کنند.

وی تصریح کرد: البته ما تنها متکی به استفاده از منابع دولتی نخواهیم بود و در برنامه آینده خود داریم از مراکز و سازمان هایی که سفارش های پژوهشی دارند بودجه تحقیقاتی خود را تامین و افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: سال گذشته و امسال در بخش پژوهش با توجه به اینکه بدهی هم وجود دارد کار کند شده و اعضای هیئت علمی تقریبا غیرفعال هستند.

فلاحی با اشاره به اینکه یکی از نقاط مثبتی که داریم مراکز تحقیقاتی ما هستند، گفت: مرکز تحقیقات گیاهان دارویی رازی ما رتبه ۱۶ را در کشور دارد و امیدواریم این مرکز بتواند به تولید تجاری محصولات بر پایه گیاهان دارویی برسد.

وی با بیان اینکه همچنین مرکز تحقیقاتی دیگری از جمله بهداشت و تغذیه، مرکز تحقیقات هپاتیت، عوامل مرتبط با سلامت اجتماعی و... را نیز در استان داریم، تصریح کرد: تلاش می کنیم این مراکز دارای ردیف و بودجه ویژه خود شوند.

کد خبر 4701757

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی لرستان خرم آباد طرح های پژوهشی هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف استانداری سمنان اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۷۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیا کردن مراکز تحقیقاتی در راستای پایدار کردن منابع درآمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین افشاری، سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید این واحد دانشگاهی اظهار کرد: فلسفه اصلی دانشگاه امور آموزشی، پژوهشی و فرهنگی است، باید مدیران منابع لازم را برای این مهم مهیا کنند و برنامه‌ها بر اساس تمرکز بر نقاط ضعف و قدرت و ظرفیت‌های موجود هدفمند شود.

وی ادامه داد: بسیاری از واحد‌های دانشگاهی در سالیان اخیر دچار کمبود دانشجو و درآمد شده‌اند با توجه به منابع محدود شهریه‌ای باید تلاش شود از منابع غیرشهریه‌ای برنامه‌های دانشگاه را به پیش ببریم و مزایای همکاران را به موقع پرداخت کنیم.

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان تأکید کرد: برنامه‌های این واحد دانشگاهی را بر مبنای برنامه پنج ساله تحول و تعالی دانشگاه با جدیت بیشتری در راستای پایدار کردن منابع درآمدی پیش می‌بریم و با احیا کردن مراکز تحقیقاتی، تالار، هتل و کلینیک حقوقی شتاب لازم را در این راستا ایجاد می‌کنیم.

افشاری بیان کرد: انتظار داریم بتوانیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها حداقل یک محصول را تولید کرده و با توجه به شعار سال و کمک همکاران با ورود به بخش تولید بخشی از منابع غیر شهریه‌ای را تأمین خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۳ پرونده تخلف پزشکی به اداره تعزیرات دزفول ارسال شد
  • پارک علم و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان رسید
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • احیای مراکز تحقیقاتی در راستای پایداری منابع درآمدی
  • احیا کردن مراکز تحقیقاتی در راستای پایدار کردن منابع درآمدی
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در قزوین
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در قزوین