Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در بازرسی از یک انبار در جاده کرج - ملارد، 30 میلیارد ریال انواع ابزار و یراق آلات خارجی قاچاق کشف کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار "عباسعلی محمدیان" با اعلام این خبرگفت: در اجرای مبارزه باقاچاق کالا و ارز، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان البرز در بازدید از انبارهای سطح استان، موفق به شناسایی انبار نگهداری ابزار و یراق آلات خارجی قاچاق در جاده کرج - ملارد شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در استعلام صورت گرفته از سامانه جامع انبارها مشخص شد، کالاهای خارجی بدون هیچ گونه اسناد و مجوزهای گمرکی وارد انبار شده و از آن جا روانه بازار فروش می شوند .
این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: در بازرسی از انبار مذکور، 86 هزار و 283 عدد انواع ابزار و یراق آلات خارجی و قاچاق کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه بر اساس نظر کارشناسان، ارزش اموال مکشوفه 30 میلیارد ریال برآورد شده است،گفت: طی استعلام کارشناسی از سامانه گمرک، اسناد و مجوزهای ارائه شده از سوی مالک با کالاها مطابقت نداشت؛ در این رابطه پرونده ای تشکیل و مالک کالاها به مراجع قضائی معرفی و لیست کالاها تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان البرز شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشف ابزار یراق آلات خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۷۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای خارجی قاچاق در مرند

سرهنگ اسدیان اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۳ عباسی مرند در حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پژو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۱۴۷ دست انواع ظروف آشپزخانه خارجی قاچاق به ارزش ۷۰۰میلیون ریال را کشف و ضبط کردند.

 وی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد اظهار کرد: پلیس در برخورد با قاچاق کالا و اقلام ممنوعه شبانه روز تلاش می‌کند و شهروندان نیز هر گونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • توقیف ۳ نیسان حامل چوب آلات قاچاق جنگلی در محور نیر
  • شرکت ۱۱ هزار تبعه خارجی در طرح سپرده گذاری اتباع در البرز
  • مشارکت ۱۱ هزار تبعه خارجی البرز در سرمایه‌گذاری
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در کهریزک
  • توقیفات بلوریجات قاچاق در یک انبار کالا در شورآباد
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در شهرستان بابل
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در جنوب تهران
  • کشف ۲۵ دستگاه کولر قاچاق از یک انبار در لنگرود
  • کشف انبار کالای قاچاق در خرم آباد