Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-16@13:55:16 GMT

سرپرست معاونت امور مسكن و ساختمان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۷۶۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، در اين حكم محمد اسلامي تصريح كرده است: نظر به تعهد، سوابق علمي و مديريتي جنابعالي به موجب اين حكم به عنوان "سرپرست معاونت امور مسكن و ساختمان" منصوب مي شويد.

در ادامه حكم "سرپرست معاونت امور مسكن و ساختمان" آمده است: اميد است با اتكال به الطاف الهي در اجراي سياست‌هاي دولت تدبير و اميد و استفاده از تمامي ظرفيت ها و استعدادهاي بالقوه وزارتخانه اهتمام ويژه داشته و با تمتع از تجارت خويش و در چارچوب قوانين و مقررات در ايفاي بهينه و مطلوب وظايف محوله موفق و مؤيد باشيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزير راه و شهرسازي در آذرماه سال 1397، محمود محمودزاده به عنوان عضو هیأت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن منصوب كرده بود. وي پيش از اين مدير كل راه و شهرسازي استان اصفهان بوده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۷۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون جدید امور بین‌الملل بنیاد سعدی منصوب شد

رییس بنیاد سعدی در حکمی سیدعلی موسوی‌زاده را به عنوان معاون جدید امور بین‌الملل این بنیاد منصوب کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، با پایان یافتن ماموریت شهروز فلاحت‌پیشه، معاون پیشین امور بین‌الملل بنیاد سعدی و بازگشت به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، غلامعلی حداد عادل در حکمی سیدعلی موسوی‌زاده را به عنوان معاون جدید امور بین‌الملل بنیاد سعدی منصوب کرد.

 در متن حکم رییس بنیاد سعدی خطاب به علی موسوی‌زاده، آمده است: «نظر به تعهد، تخصص و تجربه ارزنده‌ای که در مدیریت‌های فرهنگی و بین‌المللی دارید به سمت «معاون امور بین‌المل بنیاد سعدی» منصوب می‌شوید، امید است با استعانت از خداوند متعال و به‌کارگیری توان و بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های موجود در راستای ارتقاء بنیاد سعدی موفق و موید باشید.

توفیق روزافزون و سلامتی شما را از درگاه خداوند منان مسئلت می‌کنم.»

سیدعلی موسوی‌زاده که از سال گذشته به عنوان مشاور ریاست بنیاد سعدی و مدیر انتشارات بین‌المللی آزفا در این بنیاد حضور دارد، تجربیات و سوابقی همچون مدیرکل ارزیابی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، قائم مقام انتشارات بین‌المللی الهدی، وابسته فرهنگی در کشورهای قطر، سوریه و روسیه و رایزن فرهنگی ایران در کشور عمان را در کارنامه خود دارد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرپرست دانشگاه گیلان منصوب شد
  • انتصابات جدید در شهرداری سنندج
  • سرپرست اداره امور کتابخانه های عمومی گیلان منصوب شد
  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند
  • توسعه کسب و کارهای خرد زنان سرپرست خانوار در مناطق محروم
  • معاون جدید امور بین‌الملل بنیاد سعدی منصوب شد
  • سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ملارد معرفی شد
  • سرپرست پدافند غیرعامل هلال‌احمر منصوب شد
  • سرپرست ستاد پدافند غیرعامل هلال‌احمر منصوب شد
  • سرپرست پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی-فرهنگی منصوب شد