Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده حوزه کوثر یک درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی شهرستان اراک گفت: اردوهای جهادی محله محور گامی در جهت حل مشکلات و معضلات مناطق به خصوص محلات آسیب دیده است
اعظم صبوری در ادامه گفت:تاکنون 6 گروه جهادی در شهرک های هجرت ،امیر کبیر ،آزادگان و حمید ،روستای مهردشت ومناطق راهزان وسی متری میقان اقدام به برگزاری اردوهای جهادی نموده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه با اشاره به اینکه برگزاری اردوهای جهادی توسط بسیجیان موجب گوشزد نمودن و یادآوری کم و کاستی های مناطق محروم به مسئولین می شود افزود:مهمترین هدف از برگزاری این اردوها انسان سازی و محرومیت زدایی است و در این اردوها با شناسایی نقاط ضعف مناطق شهری ،گامی جهت محرومیت زدایی و انجام کارهای عام المنفعه توسط متخصصین انجام می پذیرد که از جمله این اقدامات برگزاری کلاسهای هنری،مشاوره،احکام،کلاسهای علمی مانند زبان و ریاضی و خدماتی همچون ویزیت رایگان ،بینایی سنجی ،دوخت چادر،و غیره توسط این گروهها به عموم مردم ارائه می گردد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۷۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، وفانژاد افزود: یکی از این‌گرو‌های جهادی بسیج دانشجویی است که درقالب موضوعات مختلف و با حضور درمناطق کم برخوردار به مردم خدمات رایگان ارائه می‌دهند.
 وی اضافه کرد: این گرو‌های جهادی هرساله درچند نوبت در تابستان، پاییز و نوروز خدمات مختلفی را به مردم ارائه می‌دهند. 
حجت الاسلام حرمت کیش مسئول کاروان‌های جهادی بسیج سازندگی استان هم ازفعالیت گرو‌های جهادی درحوزه فرهنگی، مرمت مساجد و مدارس استان خبرداد وگفت: حدود ۷۴۰ گروه جهادی درحوزه مختلف فرهنگی و عمرانی مشغول فعالیت هستند و تاکنون ۱۰۰ مدرسه و تعداد زیادی از مساجد به همت این گرو‌ها مرمت و بازسازی شده است.

دیگر خبرها

  • تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان
  • جنگل‌زدایی وسیع با جاده‌سازی‌های غیرقانونی
  • پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • ساماندهی ظرفیت مردمی و گروه های جهادی اولویت بنیاد مسکن اردبیل
  • محرومیت زدایی سپاه با بهسازی ۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • اجرای طرح شاداب سازی در ۴۳۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری