Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-23@07:13:50 GMT

یادواره شهدایی با هدف بصیرت افزایی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۷۸۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: پایگاه های مطهره و معراج حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی,با همکاری اعضا و خواهران بسیجی این دو پایگاه در حسینیه دارالشفا,یادواره شهدایی با هدف بصیرت افزایی و شناخت نقشه های دشمن با دعوت از آقای حجبری برگزار کردند.
حجبری با یاداوری اینکه شیطان دشمن دیرینه ی انسان است گفت:در طول تاریخ بشر,شیطان با پیروان خدا سه جنگ استراتژیک داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین جنگ این بود که شیطان به آدم (ع) سجده نکرد و گفت: من خدا را قبول دارم ولی جانشین خدا را قبول ندارم.
وی در ادامه گفت:دومین جنگ استراتژیک شیطان با پیروان خدا,بعد از رحلت پیامیر(ص)بود.در غدیر خدا به پیامبر فرمود:ای پیامبر دین را کامل کن و علی(ع) را به جانشینی خودت انتخاب کن.هزاران نفر تا سه روز با علی(ع)بیعت کردند اما بعد از وفات پیامبر(ص)فقط هفت نفر با ایشان ماندند.
این مقام مسئول افزود:سومین جنگ استراتژیک شیطان با پیروان خدا در مسئله ی انتخاب جانشین در زمانِ غیبت حضرت مهدی (عج)است چون عده ای می گویند که ما امامان معصوم را قبول داریم ولی جانشین او که ولی فقیه است را قبول نداریم.
وی تاکید کرد:موسی(ع)سی روز از میان امت خود رفت و در نبود خود برادرش هارون را به جانشینی خود انتخاب کرد.حالا چطور عده ای می گویند که در زمان غیبت امام زمان(عج) این امت به رهبر نیاز ندارد؟
حجبری در ادامه گفت: شرکت در مراسم شهید,پیمان با شهید است و پیمان با شهید,پیمان با ولایت است.
وی تصریح کرد: امروز دو تفکر در کشور داریم.تفکر اول این است که مهم ترین مسئله را مسئله ی ورود زنان به ورزشگاه ها می داند و دغدغه شان دوچرخه سواری زنان و اجرای کنسرت برای شاد بودن مردم است. و تفکر دوم در مقابل تفکر اول است که مهم ترین مسئله را تورم و نرخ مسکن و افزایش سن ازدواج و کاهش ازدواج و فاصله طبقاتی بین قشر فقیر و غنی می داند.
وی در آخر گفت:شیطان در دوره ی آخرالزمان خانواده ها را هدف قرار داده ;چون نابودی خانواده ها نابودی کشور است و این کار را به وسیله ماهواره و فضای مجازی انجام می دهد. انتهای پیام/د

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۷۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از معابر اصلی پردیس به نام «سپاه» نامگذاری شد

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از معابر اصلی شهر پردیس به نام سپاه نام گذاری شد.

شهردار پردیس در حاشیه مراسم نامگذاری این خیابان در جمع خبرنگاران گفت: در شهر پردیس معبری به نام سپاه نداشتیم و به همین دلیل بلوار «بصیرت» حد فاصل بلوار «جانبازان» و «شهید سلیمانی» به نام «سپاه» نام گذاری شد.

رضا کارخانه اضافه کرد: بلوار «طوبی» که یکی از خیابان‌های منشعب از خیابان «بصیرت» است، نیز به نام سردار شهید «حسین محمدی» شهید مدافع حرم تغییر نام یافت و با حضور همسر و فرزندان شهید معزز رونمایی شد.

وی همچنین از سیاست این شهرداری مبنی بر نامگذاری معابری که امکان تغییر نام به شهدا را دارند، خبر داد و گفت: معابری به نام شهید «کرم پور» و شهید «صالحی روزبهانی» در پردیس نام گذاری می‌شود.

کد خبر 6084265

دیگر خبرها

  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • پیمان طالبی مجری افتتاحیه جشنواره رادیو شد
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • پیش‌بازی میلان - اینتر؛ سودای تاج‌گذاری در محضر شیطان
  • همایش یک روزه دانش افزایی منجیان غریق در ارومیه
  • یکی از معابر اصلی پردیس به نام «سپاه» نامگذاری شد
  • همایش یک روزه دانش افزایی منجیان غریق آذربایجان‌غربی برگزار شد
  • حسادت و طمع و تکبر همانند آتش اعمال نیک انسانها را از بین می برند