Web Analytics Made Easy - Statcounter

مونسان گفت: امیدوارم با حمایت بیشتر دولت، بتوانیم به هدف ۲ میلیارد دلار صادرات صنایع دستی برسیم.

به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغر مونسان سرپرست وزارتخانه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در حاشیه افتتاح سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی در جمع خبرنگاران، صنایع دستی را مصداق بارز اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار کرد: امیدوارم با حمایت بیشتر دولت، بتوانیم به هدف ۲ میلیارد دلار صادرات صنایع دستی برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مونسان از رشد در حوزه گردشگری خبر داد و تصریح کرد: نزدیک به ۷ میلیون و هشتصد هزار نفر در سال ۱۳۹۷ گردشگر ورودی داشتیم. این نشان می‌دهد به رغم مشکلات موجود با تغییر بازار‌های هدف و تمرکز روی بازار‌های منطقه‌ای، رشد بسیار خوبی در حوزه گردشگری داشته ایم. به عنوان نمونه در ۳ ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۴۰ درصد رشد داشتیم.

سرپرست وزارتخانه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در خصوص تبدیل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به وزارتخانه گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی این طور تشخیص دادند که سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به وزارتخانه تبدیل شود و ان شاءالله این امر موجب خیر شود.

وی ادامه داد: به نظرم مهم‌ترین اتفاق این است که با تبدیل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به وزارتخانه، بیش از پیش از سه بخش مهم زیر نظر این وزارتخانه که از لحاظ اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حائز اهمیت هستند، حمایت می‌شود.

 

ادامه دارد/ 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۷۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: همه آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است.

 به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، «سید عزت الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: از وظایف حاکمیت تولید است و در واقع این یک شاخص است، زیرا هر دولتی که بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است.

وی افزود: بعضی وقت‌ها هم مردم خودشان شاد هستند، اما برخی برخورد می‌کنند که جلوی این شادی را بگیرند، اما از جمله برنامه‌هایی که مردم را شاد می‌کنند برنامه‌های محلی حوزه میراث فرهنگی است؛ که در کنار آن رویداد‌ها زمینه شادی فراوانی ایجاد می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • تشکر از صداوسیما برای سریال «نون‌خ» / موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است
  • آیین سنتی پخت شیربرنج در روستای توندر کوهسرخ خراسان رضوی برگزار می‌شود
  • ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • انتصاب مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان
  • اصفهان شناسنامه کشور در بخش میراث فرهنگی است