Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سومین روز از شهریور ماه ۱۳۹۸ با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به درگذشت داریوش اسدزاده هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون اشاره کرد. تاریخ انتشار: 16:34 - 03 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۴۳۵۴

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، سومین روز از شهریور ماه ۱۳۹۸ با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به درگذشت داریوش اسدزاده هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سینما یک ارتش خاموش است/فیلمنامه‌های سطح پایین کمدی به راحتی مجوز می‌گیرند

بازیگر سریال «زیر تیغ» گفت: متاسفانه سینما طی چند سال گذشته رشدی نداشته است، حتی بهتر بگویم افول زیادی داشته است، این اتفاق برای فرهنگ جامعه اصلاً خوب نیست، زیرا سینما از نظر من یک ارتش خاموش است.

بهمن دان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به لطف خدا پیش تولید فیلم سینمایی «خواستگاران» را آغاز کرده‌ایم، این فیلم سینمایی اثری جمع و جور است که به زودی فیلمبرداری آن کلید خواهد خورد. 

وی درباره نقش خود در فیلم سینمایی خواستگاران اضافه کرد: در این فیلم من علاوه بر بازیگری، کارگردانی پروژه را نیز بر عهده دارم، تمام سعی من این است که این فیلم خوب و تمیز ساخته شود.

بازیگر سریال «معمای شاه» درباره مضمون این فیلم سینمایی اذعان کرد: بر خلاف بسیاری از آثار قبلی‌ام که حال و هوای اکشن و پلیسی داشتند، خواستگاران اثری کمدی با فضای سینمای اجتماعی است، به امید خدا این فیلم را برای پخش در تلویزیون خواهم ساخت.

وی دلیل کم کار شدن خود در سینما را اینگونه توصیف کرد: سینما در هر دهه پوست می اندازد، سینمای امروز هم گذراست و این نوع تولید آثار که شاید من در آنها کم کار هستم فصلی است، از نظر من این اتفاقات و فصلی بودن تولیدات سینما طبیعی است.

این بازیگر پیشکسوت درباره کم شدن ساخت آثار پلیسی و اکشن در سینما افزود: از نظر من کم شدن این دو ژانر به دلیل نگاه مدیران سینمایی کشور است، آنها به سینما جهت می دهند و اگر نه خود من چندین فیلمنامه اکشن دارم اما هیچوقت کسی نمی گوید که این فیلم را بساز، اما کافیست یک فیلمنامه سطح پایین کمدی وجود داشته باشد تا سریعاً دستور ساختش به بهانه علاقه مردم داده شود.

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.

نیازمند دوبلور‌های بچه‌گو و چند شخصیتی در جشنواره کودک هستیم/ جسارت دوبلور در دوبله همزمان بسیار مهم است

سرپرست کارگروه دوبله همزمان جشنواره سی و دوم گفت: متاسفانه ما از دوبلورهای بچه‌گو برخوردار نیستیم و از آنجایی که فیلم‌های کودک به دلیل اینکه دارای بازیگر کودک زیادی هستند نیازمند یک دوبلور بچه‌گو هستیم که این نیاز باید مرتفع شود.

ابوالقاسم صفریزدی سرپرست کارگروه دوبله همزمان سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره روند دوبله همزمان در جشنواره امسال گفت: دوبله همزمان عمری به اندازه جشنواره فیلم کودک دارد، بچه‌ها زیرنویس را نمی‌توانند بخوانند و به همین دلیل یکی از بهترین کار‌ها این است که دوبله همزمان را برای فیلم‌های جشنواره داشته باشیم. این اتفاق از اولین دوره جشنواره کودک تا به امروز در حال اجراست.

وی در پاسخ به اینکه در جشنواره سی و دوم دوبله همزمان فیلم چه تفاوتی نسبت به دوره‌های پیشین دارد، توضیح داد: در سی و دومین دوره از جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان سعی کردیم تا دوبلور‌ها تغییر کنند، این رویکرد را دنبال می‌کنیم تا گروه‌های دوبله سال به سال یا هر چند سال یک بار تغییر کنند و برای مخاطبان و به طور ویژه کودکان و نوجوانان تازگی داشته باشند.


یزدی درباره اینکه تا چه اندازه گویندگان اهل اصفهان در کارگروه دوبله همزمان فعالیت دارند بیان کرد: بنا به درخواست دفتر جشنواره فیلم کودک در اصفهان، از سال گذشته برای دوبله همزمان از دوبلورهای اصفهان نیز استفاده کردیم، اما چون خیلی سریع این تصمیم‌گیری انجام شد فعالیت این دوستان تنها متمرکز بر فیلم‌های کوتاه بود، اما این دوستان امسال علاوه بر فیلم‌های کوتاه تعدادی فیلم بلند را نیز دوبله کردند.

وی در پاسخ به اینکه دوبله همزمان فیلم‌های جشنواره باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد، بیان کرد: متاسفانه ما از دوبلورهای بچه‌گو برخوردار نیستیم و از آنجایی که فیلم‌های کودک به دلیل اینکه دارای بازیگر کودک زیادی هستند نیازمند یک دوبلور بچه‌گو هستیم که این نیاز باید مرتفع شود.

صفریزدی در همین راستا ادامه داد: در مورد انتخاب دوبلور‌ها المان‌هایی را باید در نظر گرفت، اول اینکه دوبلور باید جسارت داشته باشد، چون برنامه زنده است و جای هیچ خطایی وجود ندارد، دوم تندگو باشد و بتواند با ریتم خوبی چند نقش را دوبله کند و سوم اینکه تیپ‌گو باشد و صدایش قابلیت دوبله چند شخصیت را داشته باشد. این ویژگی‌هایی است که ما با توجه به شناختی که نسبت به دوستان دوبلور داشتیم انتخاب کردیم.

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.

رابطه بازی در بازار نشر شدت گرفته/پول داشته باشید فورا آثارتان چاپ می‌شود حتی اگر قلم خوبی نداشته باشید

نویسنده کتاب «اردیبهشت نام دیگر توست» گفت: کار خوب و رابطه در بازار نشر حرف اول را می‌زند. اگر قلم خوبی نداشته باشید، اما رابطه داشته باشید، کتابتان را به آسان‌ترین روش چاپ و عرضه می‌کنند، اما اگر تبحر کافی را داشته باشی و رابطه وجود نداشته باشد کتاب شما میان صفحات کاغذ یا در سیستم شخصی خود خاک می‌خورد.

زینب بخشایش نویسنده کتاب «اردیبهشت نام دیگر توست» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان در خصوص عمده مشکلات نویسندگان کتاب اولی گفت: یکی از مشکلاتی که این روزها نویسندگان نو قلم با آن‌ روبرو شده‌اند این است که ناشران به کار اولی‌ها اصلا بها نمی‌دهند و تا بشود آن‌ها را سرمی چرخانند و در نهایت دست رد به سینه‌شان می‌زنند.

وی در همین راستا ادامه داد: میدان ندادن به نویسندگان جوان یکی دیگر از مشکلاتی است که در برند شدن نویسنده هم بسیار تاثیرگذار است. کار خوب و رابطه در بازار نشر حرف اول را می‌زند. اگر قلم خوبی نداشته باشید اما رابطه داشته باشید، کتابتان را به آسان‌ترین روش چاپ و عرضه می‌کنند، اما اگر تبحر کافی را داشته باشی و رابطه وجود نداشته باشد کتاب شما میان صفحات کاغذ یا در سیستم شخصی خود خاک می‌خورد و خودتان هم به دلیل بی انگیزه شدن، دیگر رغبتی برای ادامه کار نخواهید داشت.


وی پیرامون عمده مشکلات نویسندگان خصوصا بانوانی که در حوزه کتاب‌های ارزشی فعالیت می‌کنند اظهار کرد: نویسندگان، خصوصاما بانوان فضایی مختص نوشتن نداریم، زیرا عموما باید بین کار‌های خانه داری و بچه داری و ...، دنبال وقت کوتاهی بگردیم تا بتوانیم قلم به دست شویم. با این شرایط تمرکز کافی نداریم و کارمان هم پیوسته نیست، یک روز فرصت می‌کنیم دو سه صفحه بنویسیم در برخی روز‌ها رنگ قلم و کاغذ و گوشی و لپ تاپ را نمی‌بینیم.

این نویسنده کتاب در همین راستا ادامه داد: وقت مطالعه و تحقیق و پژوهش هم که جای خودش را دارد. چون به دید یک شغل به آن نگاه نمی‌شود، درآمد کافی هم نداریم که خودمان به فکر فراهم کردن یک فضای مناسب باشیم. خلق یک داستان کار سختی است و حتما تمرکز، فرصت کافی، منبع موثق و امکانات کافی برای مطالعه و ... لازم دارد. وقتی من در فضای خانه بخواهم این خلق داستان را انجام دهم دغدغه‌های فراوان زندگی سبب می‌شود مشکلات بسیاری ایجاد شود. 

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.

آئین رونمایی از کتاب «شرح نهج‌البلاغه»

مراسم رونمایی از کتاب «شرح نهج‌البلاغه» دوشنبه ۴ شهریور ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹ در شهر مقدّس قم، در سالن اجتماعات حوزه‌ی علمیّه‌ی دارالشّفاء با حضور فعّالان عرصه‌ی نهج‌البلاغه و علما و فضلا و طلّاب برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، کتاب شرح نهج‌البلاغه که در سه مجلّد منتشر شده است مشتمل بر درس‌های نهج‌البلاغه‌ی رهبر معظّم انقلاب اسلامی (مدّظلّه‌العالی) در سال‌های ۵۲ و ۵۳ در مشهد مقدّس و کلاس‌های شرح نهج‌البلاغه برای شاخه‌ی دانشجویی حزب جمهوری اسلامی در سال ۵۹ و دیدار‌های با هیئت دولت در ماه رمضان از سال ۷۲ تا ۹۵ است.


این مراسم دوشنبه ۴ شهریور ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹ در شهر مقدّس قم، در سالن اجتماعات حوزه‌ی علمیّه‌ی دارالشّفاء با حضور فعّالان عرصه‌ی نهج‌البلاغه و علما و فضلا و طلّاب برگزار خواهد شد.

سخنران مراسم رونمایی آیت‌الله اعرافی – مدیر حوزه‌های علمیّه و عضو محترم فق‌های شورای نگهبان- خواهد بود.

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.

داریوش اسدزاده بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درگذشت


وکیل داریوش اسدزاده گفت: متاسفانه داریوش اسدزاده لحظاتی پیش و در سن ۹۶ سالگی درگذشت، فوت اسدزاده دقایقی پیش رخ داده و هنوز پزشکان برای تعیین دلیل اصلی فوت به منزل نرسیده اند.

مهری نکوبخت وکیل داریوش اسدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، با تایید خبر فوت بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: متاسفانه داریوش اسدزاده لحظاتی پیش و در سن ۹۶ سالگی درگذشت.

وی درباره دلیل فوت این بازیگری قدیمی افزود: فوت اسدزاده دقایقی پیش رخ داده و هنوز پزشکان برای تعیین دلیل اصلی فوت به منزل نرسیده اند.

داریوش اسدزاده، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، متولد یکم آذرماه ۱۳۰۲ در کرمانشاه بود. او در ۲۰ سالگی وارد عرصه بازیگری شد و سال‌ها در مقام بازیگر، نویسنده و کارگردان در تئاتر تهران (نصر) فعالیت کرد.

وی در دو سریال «سمندون» و «خانه سبز» و فیلم‌های سینمایی زیادی مثل دو نیمه سیب، همسر، قلاده‌های طلا، یتیم‌خانه ایران، زمان از دست‌رفته و بوی کافور عطر یاس بازی کرده است. آخرین فیلم او هم «حکایت دریا» به کارگردانی بهمن فرمان‌آرا بوده است.

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سینما تلویزیون ادبیات تئاتر موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۷۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در سینما و تئاتر چه خبر است؟

اجرای موسیقی نمایش «مجنون آن لیلی»، صدور پروانه ساخت برای پنج فیلمساز و تجلیل ارتش از فیلم «آسمان غرب» از جمله خبر‌های ۲۹ فروردین‌ماه است.

به گزارش ایسنا، موسیقی-نمایش «مجنون آن لیلی» به طراحی، کارگردانی و آهنگسازی پیمان خازنی و تهیه‌کنندگی ساسان سالور و حمیدرضا علی‌نژاد از چهارشنبه پنجم اردیبهشت تا چهارم خرداد ۱۴۰۳ هر شب (به جز شنبه‌ها) ساعت ۱۹ به مدت ۹۰ دقیقه در تالار حافظ اجرا می‌شود.

«مجنون آن لیلی» نوشته محمود توسلیان است که عمار تفتی نقش مجنون و زهره فیروزی نقش لیلی را در آن ایفا خواهند کرد.

همچنین راوی بخش‌های مختلف این پروژه موسیقی-نمایش رشید کاکاوند است. ملیکا شهاب نقش نجلا، سپیده موسوی نقش نورا، رز ایزدی نقش محیا، آتنا قرائی نقش سرنوشت، علی تیمورفامیان نقش ابن سلام و سیما نوروزیان نقش دایه را بازی می‌کنند. طراحی فرم حرکت برعهده نارینه گالستانیان است و حامی جدلی دستیاری وی را برعهده دارد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده: «روزی روزگاری جایی توی این دیر مکافات، همای سعادت بال‌هاشو باز کرد و قصه عشق ساز کرد. به یه مکتب خونه رسید، نظر کرد. رو شونه لیلی نشست، مجنونو در به در کرد. اما...»

دیگر عوامل اجرای این نمایش عبارتند از: طراح لباس: مقدی شامیریان، دستیاران: تینا ساوجبلاغی و مبینا رمضانی، طراح گرافیک و تیزر: محمد صادق زرجویان، موشن‌گرافی: امیرحسین ستوده نسب (کت استودیو)، طراح صحنه: رها علی‌نژاد، کارگردان تیزر و تصویربردار: مهرورزان، عکاس: پیمان گرزم، دستیاران کارگردان: سمانه حبیب‌پور، علی تیمورفامیان، تبلیغات فضای مجازی: امیر قالیچی، سرپرست گروه موسیقی و نوازنده سنتور: ملینا فرجی، خوانندگان: هادی فیض‌آبادی، زهره فیروزی، امید نصری، نوازندگان: آتنا قرایی، ملینا فرجی، آنیتا هراتی، حمید اسماعیل‌زاده، همخوان: سیما نوروزیان، امیر نوروزیان.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت موسیقی-نمایش «مجنون آن لیلی» می‌توانند به سایت تیوال نشانی https://www.tiwall.com/p/leili.majnon۵ مراجعه کنند.

***

تجلیل ارتش از «آسمان غرب» / آغاز پویش سراسری شهید شیرودی در آستانه سالروز شهادت

مشاور فرماندهی کل ارتش در حاشیه تجلیل از عوامل «آسمان غرب» گفت: این فیلم ارتش را زنده می‌کند.

به گزارش روابط عمومی فیلم، اکران ویژه فیلم سینمایی «آسمان غرب» برای خانواده کارکنان نیروی زمینی ارتش با حضور امیرحسین آرمان، روح الله زمانی، امیرحسین شام‌بیاتی، راهله لطفی بازیگران و محمد عسگری کارگردان و حبیب‌والی‌نژاد تهیه کننده فیلم در پردیس سینمایی صبامال برگزار شد.

در این اکران ویژه که با حضور امیر سرتیپ احمد دادبین مشاور فرماندهی کل ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و سایر فرماندهان برگزار شد، علاوه بر تجلیل از عوامل و بازیگران این فیلم سینمایی که با هدف نمایش رشادت‌ها و دلاورمردی‌های خلبان هوانیروز ارتش شهید علی‌اکبر شیرودی و همرزمانش ساخته شده است، «آسمان غرب» برای خانواده کارکنان نیروی زمینی ارتش به نمایش درآمد و با استقبال خوبی مواجه شد.

در حاشیه این مراسم امیر احمد دادبین از فرماندهان ارشد ارتش در ۸ سال دفاع مقدس ضمن تشکر از عوامل این فیلم سینمایی برای ساخت این اثر، در توصیف این فیلم گفت: «آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند.

همچنین عوامل این فیلم سینمایی همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران برنامه‌های ویژه‌ای را در قالب یک پویش سراسری از امروز ۲۹ فروردین ماه تا ۸ اردیبهشت ماه سالروز شهادت شهید شیرودی برگزار خواهند کرد.
این پویش شامل یک مسابقه کشوری ویژه نوجوانان، اکران‌های سیار در پادگان‌های ارتش، بزرگداشت شهید شیرودی و…. خواهد بود.

«آسمان غرب» به کارگردانی محمد عسگری و تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد از آثار راه یافته به چهل و دومین جشنواره فیلم فجر بود که سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی و سیمرغ بلورین بهترین صداگذاری را دریافت کرد.

این فیلم سینمایی محصول بنیاد سینمایی فارابی و سازمان سینمایی سوره است و پخش آن توسط پخش بهمن سبز در سینما‌های سراسر کشور ادامه دارد.

***

شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی در جلسه اخیر با ۵ فیلم‌نامه موافقت کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، فیلم‌نامه‌های «زیبا صدایم کن» به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی، کارگردانی سیدرسول صدر عاملی و نویسندگی آرش صادق بیگی‏ و میلاد و محمدرضا صدر عاملی، «مومو» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی اکبر ثقفی و نویسندگی علی اکبر ثقفی‏‏ و شراره سروش، «یک عشق زیبا» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی قاسم فهیم خواه، «خاتی» به تهیه‌کنندگی محمد کمالی پور، کارگردانی و نویسندگی فریدون نجفی و «برای رعنا» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته و کارگردانی و نویسندگی ایمان آقامحمدحسین یزدی، موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

###

اجرای «هیدن» به آتیلا پسیانی تقدیم شد

دویست‌وشصتمین اجرای نمایش «هیدن» به مرحوم آتیلا پسیانی تقدیم شد.

نمایش «هیدن» با نویسندگی مشترک ریحانه رضی و کوروش شاهونه، کارگردانی کوروش شاهونه و تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان در دور چهارم اجرا در تماشاخانه هیلاج روی صحنه است.

گروه اجرایی این اثر نمایشی شب گذشته (سه‌شنبه ۲۸ فروردین) دویست‌وشصتمین اجرای خود را در حضور ستاره پسیانی به پدر مرحوم و فقیدش، آتیلا پسیانی تقدیم کردند.

تماشاگران و مخاطبان حاضر در سالن نیز با شنیدن نام «آتیلا پسیانی» به مدت چند دقیقه این هنرمند فقید را تشویق و یادش را گرامی داشتند. محمدحسین مهدویان، رامبد جوان، امیر جعفری، بهنوش طباطبایی، فریدون جیرانی، خسرو نقیبی، وحید آقاپور، ستاره پسیانی و... برخی از هنرمندان مطرحی بودند که در هفته اخیر به تماشای نمایش «هیدن» نشستند.

این نمایش در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، برنده تندیس بهترین کارگردانی و بهترین بازیگری زن شد.

«هیدن»، همچنین در شاخه‌های نمایشنامه‌نویسی، بهترین بازیگر مرد و طراحی صحنه نیز نامزد دریافت جایزه بود.

نمایش «هیدن» در جشن حافظ که اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد، نیز تندیس بهترین کارگردانی و تندیس ویژه هیئت‌داوران را برای بهترین بازیگر زن به دست آورد.

بازیگران این نمایش حمید رحیمی، ریحانه رضی، عطا عمرانی، رستا رضوی، آیت بی‌غم، فرناز حسین‌مردی هستند که در دو ساعت ۱۸ و ۲۰ روی صحنه می‌روند.

ریحانه رضی و کوروش شاهونه (نویسندگان)، نوید دیوان (طراح صدا و آهنگساز)، ریحانه رضی (مشاور کارگردان و طراح لباس)، علی اکباتانی (مدیرتولید)، کوروش شاهونه (تکنسین آرت مداربسته و طراح صحنه)، علیرضا کرمی (دستیار کارگردان)، مینا پیروزیان (مدیر اجرا)، امیرحسام قربانی، عبد نیک‌سیرت، امیرحسین غفرانی (تیزر)، امیر قالیچی (تبلیغات مجازی) و علی کیهانی (مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای)، دیگر عوامل اجرایی نمایش «هیدن» هستند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

###

محمد یغمایی با «شورش ذهن» به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید

محمد یغمایی نویسنده و کارگردان تئاتر، نمایش «شورش ذهن» را به زودی در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه خواهد برد.

به گزارش روابط عمومی گروه، نمایش «شورش ذهن» به نویسندگی و کارگردانی محمد یغمایی و تهیه کنندگی مهدی تیمورزاده از ۱۶ اردیبهشت در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه خواهد رفت.

«شورش ذهن» یک فانتزی سیاه درباره افسری است که متوجه نقشه فرمانده‌اش برای حمله اتمی به ژاپن می‌شود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: مایکل افسر ارشد نیرو‌های هوایی است و در جنگ جهانی دوم بعد از آنکه متوجه می‌شود مافوقش قصد عملیات با بمب اتم دارد یعی می‌کند با افشای سند از این فاجعه جلوگیری کند، اما ... این نمایش تولید گروه «اغما» است و آراز دانش به عنوان مدیر پروژه و محمد شاهی پوربه عنوان مدیرهنری این نمایش را همراهی می‌کنند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: دستیار اول کارگردان و بازیگردان: سوفیا جمالی، مشاورپروژه: لیلی سعیدی، مدیر روابط عمومی و تبلیغات: مریم رودبارانی، دستیار دوم کارگردان: مرتضف‌ی موسوی، مشاورهنری: حمیدرضا نورزاده، طراح حرکت: سارینا شاد، طراح صحنه و لباس: زهرا آمالی، طراح گریم: سما زارع، دستیار اول گریم: ملیکا دادرسی، طراح نور: فرشاد نصیری، اپراتور نور: نوید کهریزی، موسیقی: امیر تهرانی، مدیر صحنه: سارا ابراهیمی - مریم سعیدا، ساخت موشن: علی اشرفی، کارگردان بصری: سینا خدابخش، طراح گرافیک:سینا افشار، ساخت تیزر: علی بنایی به زودی بازیگران این اثر نمایشی معرفی می‌شوند.

دیگر خبرها

  • لحظه تلخ و دردناک از پایان زندگی یک زن تُرک
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • تلویزیون و سازمان‌های سینمایی آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی را تولید کنند
  • پوران درخشنده و پرویش نظریه در میان داوران جشنواره ملی فیلم اقوام
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • سازمان سینمایی فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳ را منتشر کرد
  • انتشار فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید (عکس)