Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@16:43:44 GMT

نیمار باز هم در فهرست ۱۸ نفره پاری‌سن ژرمن قرار نگرفت

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۷۹۳۳

نیمار باز هم در فهرست ۱۸ نفره پاری‌سن ژرمن قرار نگرفت

مهاجم برزیلی در فهرست ۱۸ نفره تیمش برای دیدار مقابل تولوز قرار نگرفت و شایعه جدایی‌اش از پاری‌سن ژرمن قوت گرفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، پاری‌سن ژرمن فهرست ۱۸ نفره‌اش را برای دیدار برابر تولوز در هفته سوم لیگ فرانسه اعلام کرد که دوباره نام نیمار در آن دیده نمی شود. توماس توخل که دیروز (شنبه) نمی‌دانست می‌تواند مهاجم برزیلی را فرا بخواند یا نه اعلام کرد این بازیکن در شرایط خوبی تمرین کرده اما باشگاه اعلام کرده است تا شرایطش مشخص نشود نمی‌تواند از او بهره ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع نشان می‌داد که روابط باشگاه و نیمار هنوز خوب نشده است.

آرئولا، برنات، بولکا، کاوانی، چوپو موتینگ، داگبا، دی ماریا، دیالو، گویه، اینوسنت، کیمپمبه، مارکینیوش، ام‌باپه، مونیه، پاردس، سارابیا، تیاگو سیلوا، وراتی و زاگره در این فهرست قرار دارند.

بر این اساس شانس بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس برای امضای قرارداد با ستاره برزیلی افزایش یافت. این در حالی است که تنها هشت روز به پایان نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است. به نظر می‌رسد نیمار دوباره نمی‌تواند رابطه خوبش را با مدیریت و هواداران داشته باشد. از طرفی باشگاه پاری‌سن ژرمن به دنبال جانشین این بازیکن می‌گردد. این تیم می‌خواهد ویلفرد زاها را جایگزینش کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نيمار تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۷۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید

آفتاب‌‌نیوز :

در آخرین بازی از هفته سی‌ام لوشامپیونه فرانسه، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن پذیرای لیون بود که این بازی با برتری ۴ بر یک تیم میزبان خاتمه یافت.

گل به خودی نمانیا ماتیچ، مدافع لیون در دقیقه ۳، پاریسی‌ها را پیش انداخت و تنها سه دقیقه بعد، لوکاس برالدو، اختلاف میزبان و میهمان را دو برابر کرد. در سی‌و‌دومین دقیقه بازی گونچالو راموس سومین گل PSG را هم زد تا برتری تیمش در نیمه نخست تثبیت شود. اگرچه در دقیقه ۳۷ لیون توسط نواما یکی از گل‌های خورده جبران کرد، اما سه دقیقه به پایان ۴۵ دقیقه اول، راموس با زدن دومین گلش امید‌های میهمان برای بازگشت به بازی را خیلی زود نابود کرد.

نیمه دوم برخلاف نیمه اول گلی در بر نداشت و به این ترتیب شاگردان لوئیس انریکه با ثبت نوزدهمین برد در بیست‌و‌نهمین بازی فصل‌شان ۶۶ امتیازی شدند و حاشیه امنیت خود در صدر جدول را به ۱۱ امتیاز افزایش دادند. این در حالی است که تنها چهار هفته دیگر به پایان فصل جاری لوشامپیونه باقی مانده است.

در جدول رده‌بندی لیگ یک فرانسه، پس از پاری‌سن‌ژرمن ۶۶ امتیازی، موناکو با ۵۵ امتیاز و تعداد بازی‌های برابر با PSG (۲۹ بازی) در رده دوم قرار دارد و برست با ۵۳ امتیاز از ۳۰ بازی رده سوم را به خود اختصاص داده است. تیم‌های لیل با ۵۲ امتیاز، نیس با ۴۷ امتیاز و لانس با ۴۶ امتیاز نیز در جایگاه‌های بعدی و کورس رقابت برای کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده قرار دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها