Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بازی تاریخی سرخابی ها در میان بهترین های تاریخ قرار گرفته است.
به گزارش آریا، صفحه اینستاگرامی 433 در آخرین پست خود، 60 بازی دیدنی فوتبال را انتخاب کرده که دربی سال 52 پرسپولیس و استقلال هم در آن دیده می شود. صفحه مشهور 433 در اینستاگرام، در پستی به معرفی 60 بازی تاریخی دنیای فوتبال کرده و از کاربران و فالوورهای خود خواسته که در بین آن‌ها، یک شبکه را برای تماشا انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر شبکه ای که در طرح 433 دیده می شود، 6 دیدار تاریخی قرار دارند. در این میان، دربی سال 1352 بین استقلال و پرسپولیس که سرخپوشان پایتخت موفق شدند با 6 گل رقیب دیرینه خود را شکست دهند، دیده می شود.
در این میان، دربی سال 1352 تهران در کنار بازگشت رویایی لیورپول مقابل میلان در لیگ قهرمانان سال 2005، برد 5-1 هلند برابر اسپانیا در جام جهانی 2014، بازگشت رویایی رم برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان سال 2018، پیروزی تاریخی 10-0 پی‌ اس‌ وی برابر فاینورد و برد خاطره‌انگیز گالاتاسارای برابر یوونتوس در گروه اول قرار گرفته است.
در گروه‌های دیگر بازی‌هایی مهم و تاریخی‌ای چون پیروزی 8-2 منچستریونایتد برابر آرسنال، برد 4-1 رئال برابر اتلتیکو در فینال لیگ قهرمانان، بازگشت تاریخی بارسلونا برابر پاری سن ژرمن، پیروزی 7-1 آلمان برابر برزیل و کامبک سال گذشته لیورپول برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اورپا دیده می‌شود.


منبع: طرفداری

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دربی 6 پرسپولیس استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۸۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!

بازدید 4 دربی رفت استقلال و پرسپولیس در سال 1373 به جنجال کشیده شد و در پی آن بازی ناتمام، یازده بازیکن محروم شدند و بازی 3 بر صفر به نفع استقلال اعلام شد. این وضعیت باعث شد تا سرخابی‌ها در بازی برگشت به بندرعباس فرستاده شوند و بازی در زندان بندرعباس برگزار شود! علی اکبریان مهاجم اسبق استقلال درباره این دربی می‌گوید: «هر دو تیم را با هواپیمای کوچک سی ۱۳۰ و بدون اعلام مقصد بردند بندعباس. با اتوبوس وارد زندان شدیم تا در زمین خاکی بازی کنیم. یک تیربار هم بالای سرمان بود.» روایت کامل این بازیکن پیشین استقلال را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • اطمینان پلیس از عدم بروز آشوب در دربی میلان
  • استقلال و پرسپولیس در جنگ بزرگ تفاضل گل
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می کنم / واقعیت ماجرا چیست؟!
  • روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!