Web Analytics Made Easy - Statcounter

پردیس سینمای فجر اسلامشهر در چهارمین روز از اکران فیلم‌های سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان با حضور گسترده کودکان و خانواده‌ها به استقبال پخش فیلم‌های جشنواره رفت. ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در اسلامشهر با اکران فیلم داستان‌های «باغ جادویی» محصول مشترکی از کشورهای فرانسه و لوکزامبورگ 31 مردادماه رسماً آغاز و فیلم‌های «بنیامین»، «جزیره گنج»، «قطار آن شب» و «تورنادو» محصول 2018 ایران در رده کودک و نوجوان از اول شهریورماه در دو سانس در پردیس سینمای فجر اسلامشهر در حال اکران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انیمیشن پویانمایی «جوانمردان» به کارگردانی علی احمدی، فیلم «23 نفر» به کارگردانی مهدی جعفری، «اینجا خانه من است» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور، «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر در رده سنی نوجوان و «غرغرو وارد می‌شود» محصول کشور مکزیک در رده سنی کودک و نوجوان از فیلم‌هایی است که این روزها با استقبال بسیاری از علاقه‌مندان در اقصی نقاط استان تهران روبه رو بوده است.

جشنواره فیلم کودک و نوجوان| «اقیانوس پشت پنجره» فیلمی بدون پایانجشنواره فیلم کودک و نوجوان| عینک نقد بر چشم مخاطبان؛ آثار جشنواره سی‌ودوم از کیفیت دور است‌جشنواره فیلم‌ کودک و نوجوان| «قطار آن شب» چگونه از کتاب به فیلم تبدیل شد؟‌

علاوه بر این در حاشیه این رویداد فرهنگی در اسلامشهر در کنار اکران هر فیلم، هیئت داوران همراه با کودکان و نوجوانان 9 تا 15 سال که با سینما و فعالان فرهنگی آشنایی دارند به داوری و نقد و بررسی فیلم می‌پردازند.

اجرای نمایش عروسکی و قصه‌گویی برای کودکان و نوجوانان نیز از برنامه‌هایی است که در حاشیه اکران فیلم‌ها در پردیس سینمایی فجر اسلامشهر برگزار می‌شود که با استقبال گسترده کودکان و خانواده‌ها روبه‌رو بوده است.

انتهای پیام/ح

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۸۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رد پا» مسافر ایتالیا شد

فیلم کوتاه «رد پا» به کارگردانی مصطفی اعلمی در بخش رقابتی جشنواره فیلم‌های کوتاه کورتی دا سوگنی - آنتونیو ریچی ایتالیا حضور پیدا می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فیلم کوتاه «رد پا» به کارگردانی مصطفی اعلمی از تولیدات باشگاه فیلم رویش، محصول مرکز فیلم جوان سوره به بخش رقابتی بیست و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کوتاه کورتی دا سوگنی - آنتونیو ریچی (Corti da Sogni - Antonio Ricci) ایتالیا راه یافت.

بدین ترتیب این جشنواره 16 تا 20 آوریل برابر با 28 فروردین تا یکم اردیبهشت ماه در شهر راونا ی ایتالیا برگزار می‌شود.

هدف از جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی - آنتونیو ریچی، ترویج فرهنگ سینمایی از طریق مناظره‌های فیلم، کنفرانس‌ها، نشریات و هر ابزار دیگری است که امکان انتقال ارزش‌هایی را که این جشنواره نمایندگی می‌کند، فراهم می‌آورد.

همچنین هیات داوران این جشنواره، افراد حرفه‌ای در زمینه سینما نیستند، بلکه سه متخصص از دنیای علمی هستند: جیووانا موریگی فیزیکدان، پیرلوئیجی رندی هواشناس و ونسا اسپاداوکیا دانشمند محیط زیست.

در این رقابت، از بین هزار فیلم کوتاه ارسالی، 64 فیلم به نمایندگی از 19 کشور از جمله ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، ایران، بریتانیا، ترکیه، کانادا، استرالیا و... برای مرحله نهایی انتخاب شدند.

«ردپا» که جایزه بهترین فیلم داستانی را از سیزدهمین جشنواره فیلم 100 کسب کرد، پیش از این در هند و اسپانیا نیز به نمایش درآمده‌ و پخش بین‌المللی این فیلم کوتاه برعهده مرکز بین‌الملل سوره است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان اعلام شد
  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • اکران برنامه تلویزیونی سر سفره خدا با ضبط جدید
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • رمان قتل داریوش مهرجویی به کجا رسید؟
  • عرض ارادت شاعران کودک و نوجوان به ساحت مقدس امام رضا (ع)
  • فراخوان نام نویسی در همایش روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد
  • «رد پا» مسافر ایتالیا شد
  • حمایت از نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان در لرستان