Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@16:39:35 GMT

انهدام باند خانوادگی فروش هروئین در کرج

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۸۰۳۳

انهدام باند خانوادگی فروش هروئین در کرج

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز از دستگیری اعضای باند خانوادگی فروش هروئین در کرج خبر داد. تاریخ انتشار: 16:42 - 03 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۴۳۳۲

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ "علی عسکری" در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت یک باند خانوادگی تهیه و توزیع هروئین، پیگیری موضوع در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدراستان البرز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی، مخفیگاه این باند را در باغی در اطراف ماهدشت کرج شناسایی کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پس از کسب مجور قضائی، به مخفیگاه متهمان اعزام و پس از محاصره باغ در یک عملیات غافلگیرانه ۷ نفر که شامل ۶ نفر آقا و یک نفر خانم بودند را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: سردسته باند به محض حضور ماموران قصد فرار داشت که با هوشیاری ماموران دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۴۴ کیلو و ۷۰۰ گرم هروئین کشف شد، گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده به همراه مواد مخدر مکشوفه تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مواد مخدر قاچاقچی پلیس ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۸۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زوج سوداگر مرگ

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری زوج قاچاقچی مواد مخدر و کشف هشت کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک در شهر جدید مهستان خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ علی سلیمانی گفت: در راستای اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت یک زوج در امر خرید و فروش مواد مخدر در شهر جدید مهستان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه این زوج سوداگر مرگ را دستگیر کردند. در بازرسی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از منزل متهمان، ۸ کیلو و ۷۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان خواست همواره نسبت به فعالیت افراد مشکوک در پیرامون محل سکونت خود حساس باشند و در صورت مشاهده اینگونه موارد، مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • انهدام باند زن و شوهری توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند
  • جزئیات دستگیری اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران