Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@01:56:33 GMT

آاس؛ بی‌تابی مورینیو برای اخراج زیدان

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۸۰۵۶

آاس؛ بی‌تابی مورینیو برای اخراج زیدان

ژوزه مورینیو که تابستان امسال پیشنهادات زیادی را برای مربیگری رد کرده، در انتظار بازگشت به رئال مادرید است.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رئال در دومین دوره مربیگری زیدان، روزهای چندان خوبی را سپری نمی کند. زیدان ماه مارس گذشته به رئال برگشت تا به اوضاع این تیم سر و سامانی دهد ولی در عمل اتفاق خاصی نیفتاد و کهکشانی ها فصل را با خاطراتی بد به اتمام بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

فصل جدید، رئال بدون تغییرات گسترده در ترکیب خود نسبت به فصول گذشته، کار را با برد برابر سلتا شروع کرد ولی تساوی ناامیدکننده خانگی شب گذشته برابر وایادولید نشان داد که رئال برای بازگشت به روزهای اوج خود، راهی طولانی در پیش دارد.

 بسیاری معتقدند که زیدان با ادامه این روند، شانس زیادی برای ماندن روی نیمکت رئال نخواهد داشت و شاید در ژانویه جای خود را به مربی دیگری بدهد و اینجاست که ژوزه مورینیو گزینه نخست فلورنتینو پرز رئیس رئال محسوب خواهد شد.

 

 

 

 

آقای خاص که پس از اخراج از منچستریونایتد بدون تیم است و در ماه های اخیر چند پیشنهاد از جمله پیشنهادات ملی را رد کرده، فعل و انفعالات رئال را به دقت زیر نظر دارد و معتقد است اگر قرار است بار دیگر به دنیای مربیگری برگردد، بهترین تیم برای او رئال خواهد بود. مورینیو سابقه سه فصل هدایت رئال را برعهده دارد و این تیم را سال 2012 با رکورد 100 امتیاز و 121 گل زده قهرمان لالیگا کرد. او پس از اخراج سولاری نیز از گزینه های مربیگری رئال بود ولی پرز ترجیح داد زیدان را بازگرداند.

 

 

رئال مادرید منچستر یونایتد زیدان (سرمربی) ژوزه مورینیو (سرمربی) فلورنتینو پرز (مدیر عامل)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید منچستر یونایتد زیدان سرمربی ژوزه مورینیو سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۸۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره مربیگری درجه ۳ کوهنوردی در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ جلال چشمه قصابانی سرپرست دوره آموزشی مربیگری درجه ۳ کوهنوردی در برف و یخ، با اشاره به اینکه این دوره آموزشی در پیست اسکی تاریکدره همدان برگزار می‌شود، گفت: این دوره با شرکت ۳۱ نفر از ۱۴ استان در دو بخش بانوان و آقایان است.

 ابریشمی، عضو کمیسیون اجتماعی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی هم با بیان اینکه هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی افراد علاقمند به حوزه اسکی کوهنوردی است، گفت: عنوان این دوره بازآموزی مربیگری درجه ۳ کوهنوردی در یخ و برف است که ورزشکاران پس از گذراندن آزمون و برگزاری دوره آموزشی در نقاط مختلف می‌توانند وارد بخش آموزش شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تولد آقای خاص جدید: مورینیو چیه، موسینو داریم!‏
  • اخراج مرگبار بارسلونا؛ امشب نگذارید بچه‌ها بخوابند، سیتی-رئال این‌جاست!
  • نیمکت داغ تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا (عکس)
  • اولین تماس مورینیو با بازیکنان رم بعد از برکناری؛ آقای خاص حال اندیکا را جویا شد
  • ادعای مارکا؛ تماس بایرن مونیخ با زین الدین زیدان
  • فیلم | بی تابی سگ رضا داوود نژاد در آخرین لحظه ها، بر سر مزار صاحبش
  • همدان، میزبان دوره مربیگری کوهنوردی در برف و یخ
  • برگزاری دوره مربیگری درجه ۳ کوهنوردی در همدان
  • نویسنده «بی‌تابی آرزوها» خانواده را بستر روایت قرار داده است
  • حال زیدان بدون تیم خوش است!