Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-16@20:38:22 GMT

قاتل امام جمعه کازرون به اعدام نزدیک شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۸۰۹۵

قاتل امام جمعه کازرون به اعدام نزدیک شد

 
پس از تأیید حکم اعدام قاتل امام جمعه کازرون در دیوان عالی کشور و اخذ استیذان و اجازه اجرای این حکم از سوی رییس قوه قضائیه، اجرای این حکم در دستور کار اجرای احکام کیفری شیراز قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، رئیس کل دادگستری استان فارس یکشنبه سوم شهریور ضمن اعلام این خبر با بیان این‌که «به خاطر حسایست‌های ویژه این پرونده و تحت تأثیر قرارگرفتن احساسات عمومی، رسیدگی به این پرونده در مجموعه قضایی استان به صورت ویژه و در وقت فوق العاده در دستورکار قرار گرفت» گفت: سیر قانونی پرونده در کوتاه‌ترین زمان طی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی با اشاره به این‌که «پرونده مرحله نهایی خود، یعنی اخذ استیذان و مجوز اجرای حکم توسط ریاست معظم قوه قضائیه، را طی کرده است» از اجرای حکم قصاص محکوم پرونده در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: در حکم صادره از سوی شعبه اول دادگاه کیفری یک استان فارس که به تأیید شعبه 19 دیوان عالی کشور رسیده است بر اجرای حکم در محل وقوع جرم یعنی شهرستان کازرون تأکید شده است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس با اشاره به برخی شایعات مبنی بر مشارکت برخی افراد و جریانات در وقوع این جرم خاطرنشان ساخت: در هیچ یک از مراحل رسیدگی به پرونده شهادت امام جمعه فقید کازرون ارتباط فرد یا افراد دیگری تحت هر عنوان محرز نگردید.

این مقام ارشد قضایی استان افزود: هر زمان اسناد، مدارک و یا شواهدی دال بر مشارکت و دخالت افراد دیگر به دست بیاید، این موضوع قابلیت پیگرد قضایی خواهد داشت.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اعدام امام جمعه کازرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۸۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعدام سوداگر مرگ در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز اردبیل و به نقل از مرکز رسانه دادستانی اردبیل، فردی که به جرم مشارکت در حمل مواد مخدر از نوع هروئین به اعدام محکوم شده بود، پس از سیر مراحل قانونی پرونده مربوطه و تجویز اجرای حکم از سوی قوه قضاییه، به دار مجازات آویخته شد.
همچنین طبق اعلام دادستان مرکز استان، پیرو اجرای احکام اعدام سال گذشته در ارتباط با سوداگران مرگ، ظرف روزهای آتی نیز چندین حکم اعدام مرتبط با جرایم مواد مخدر در اردبیل، اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • مسوولان قضایی استان تهران در ماه آینده ۱۳ دیدار مردمی خواهند داشت
  • اژه‌ای: باید با اقتضائات زمان در دستگاه قضایی تحول داشته باشیم
  • باید با اقتضائات زمان در دستگاه قضایی تحول داشته باشیم
  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در اصفهان
  • سند تحول و تعالی قوه قضاییه ابلاغ شد/ مهم‌ترین ویژگی‌های سند جدید تحول قضایی
  • امنیت؛ خط قرمزی غیرقابل گذشت
  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در استان
  • اعدام سوداگر مرگ در اردبیل
  • سوداگر مرگ در اردبیل اعدام شد
  • منتظر اجرای طرح نیمه‌کاره انتقال آب خزر به استان سمنان هستیم/ رؤسای جمهور پیشین برای این پروژه اقدامی نکردند