Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-28@18:07:39 GMT

حمله سگ خانگیِ به زن باردار در خیابان

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۸۱۱۱

صراط:

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: شب گذشته بابت زمین‌خوردگی خانم باردار به دلیل حمله سگ خانگی از این مرکز امدادخواهی شد.

امروز خبری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد مبنی بر این که شب گذشته، در منطقه ملک‌شهر اصفهان، زنی باردار همراه با خواهران خود مورد حمله یک قلاده سگ خانگیِ عظیم‌الجثه قرار می‌گیرد و پس از این که زن باردار پا به فرار می‌گذارد سگ از پشت به روی او می‌پرد و او را با صورت و شکم به زمین می‌کوبد؛ در حین این اتفاق، سگ به دیگر اعضای خانواده نیز حمله می‌کند و آسیب‌هایی به آن‌ها نیز وارد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوراژانس امداد خواهی را تایید کرد

غفور راستین اظهار کرد: ساعت 19:16 دقیقه روز شنبه بابت زمین‌خوردگی در میدان نگین ملک‌شهر از مرکز فوریت‌های پزشکی امدادخواهی و یک کد اورژانس سریعاً به محل اعزام شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: با حضور تکنسین‌های اورژانس در صحنه مصدوم که خانم باردار که از درد در ناحیه شکم احساس درد می‌کرد دلیل زمین خوردن را حمله سگ خانگی عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: مصدوم پس از انجام اقدامات اولیه برای تکمیل درمان به بیمارستان غرضی اعزام شد.

واکنش همسر مضروب: با زایمان زودرس تاوان سگ‌داری دیگران را می‌دهیم

محسن شاهمرادی همسر مصدوم این حادثه نیز اظهار کرد: بعد از ظهر روز گذشته همراه با خواهران و خواهرزاده‌اش به قصد خرید از منزل خارج شد که در حین عبور از کوچه یک قلاده سگ بزرگ از یک مجتمع مسکونی خارج شده و به سه نفر از آن‌ها حمله و به زمین می‌زند.

همسر مصدوم این حادثه ادامه داد: همسر بنده که جلوتر از دیگران در حرکت بوده با شنیدن صدای جیغ همراهان به عقب برمی‌گردد که سگ به وی حمله می‌کند و همسر من با صورت و شکم به زمین می‌خورد و از ناحیه پا نیز آسیب می‌بیند که پس از تماس با اورژانس به سرعت به بیمارستان منتقل می‌شود.

وی افزود: پس از این حادثه با نیروی انتظامی تماس گرفتیم که اعلام کردند مصدوم هر زمان خوب شد برای شکایت به کلانتری مراجعه کند، نهایتاً بعد از چندین بار تماس با نیروی انتظامی افسری در محل حاضر شد و در نهایت ساعت 11:30 دقیقه صورتجلسه‌ای به ما داده شد.

شاهمرادی تصریح کرد: شب گذشته مشخص شد که قلب جنین کار می‌کند اما پس از انجام سونوگرافی بنابر گفته پزشکان احتمال زایمان زودرس در هشت ماهگی وجود دارد و از آن‌جا که حمله از سوی سگ انجام شده باید بررسی بیشتری انجام شود.

درخواست از نماینده مدعی‌العموم برای ورود به پرونده سگ‌گردانی

وی با بیان این که به خاطر سگ‌داری شخص دیگری درگیر فرآیند درمان شده‌ایم، تأکید کرد: از دادستان اصفهان و مسؤولان انتظامی خواهشمندم پیگیر این مسأله باشند اما تا این لحظه حتی ما نمی‌دانیم که صاحب سگ چه کسی بوده است تا بتوانیم پیگیری‌های لازم را انجام دهیم.

ضروب این حادثه تا ظهر امروز همچنان در یکی از بیمارستان‌های نزدیک به محل حادثه بستری بوده و در حال طی کردن فرایند درمان است.

مسؤولان پزشکی و درمانی استان اصفهان نیز ضمن تأیید این حمله، از پیگیری روند درمانی مضروب این حادثه خبر دادند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۸۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشت لوله آب در خیابان میر اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: به علت فرونشست زمین خط لوله ۴۰۰ میلیمتری آب آشامیدنی در خیابان میر آسیب دید.
منصور شیشه فروش افزود: عوامل شرکت آب و فاضلاب با اعزام تیم عملیاتی و تجهیزات در حال گود برداری و بازسازی و تعویض خط لوله در مقطع آسیب دیده هستند.
وی ادامه داد: پلیس راهور طرح ترافیکی را درمحل انجام داده و قرار است این خط لوله تا ساعت ۲۰ امشب ترمیم شود.
کارشناسان، خشکسالی طولانی‌مدت، برداشت بی‌رویه آب از سُفره‌های زیرزمینی و همچنین حذف جریان آب رودخانه زاینده‌رود از دل شهر، را از عواملی می‌دانند که باعث وقوع و شدت گرفتن فرونشست زمین در شهر اصفهان شده است.
بر اساس آمار و اطلاعات سازمان زمین‌شناسی اصفهان، در سال ۹۵ فقط ۲ درصد از مساحت این استان با فرونشست زمین درگیر بود، درحالی‌که بر اساس نتایج آخرین مطالعات، اکنون حدود ۱۰ هزار کیلومترمربع یعنی ۱۰ درصد از مساحت اصفهان، در شرایط فرونشست قرارگرفته است.

دیگر خبرها

  • نشت لوله آب در خیابان میر اصفهان
  • تکرار حادثه ریزش خیابان میر در اصفهان بر اثر نشست زمین + عکس
  • تکرار حادثه ریزش خیابان میر در اصفهان اثر نشست زمین
  • واژگونی سمند در گلپایگان با ۶ مصدوم
  • توقف مرگ مادران باردار طی ۳ سال اخیر در رفسنجان
  • ۳ مصدوم در برخورد ۲ دستگاه سواری در خیابان خوردین
  • یادواره خانگی شهید حادثه تروریستی کرمان در یزدان آباد
  • وقوع حادثه تصادف در یکی از خیابان‌های آران و بیدگل + فیلم
  • ببینید | حمله جنگنده‌های آمریکایی به سوریه
  • تجاوز هوایی آمریکا به مناطقی در «دیرالزور» سوریه