Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@21:01:18 GMT

سه طرح عمرانی در الیگودرز بهره برداری شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۸۱۲۷

سه طرح عمرانی در الیگودرز بهره برداری شد

به گزارش ایرنا در این راستا طرح گازرسانی به پنج روستای بخش مرکزی بهره برداری شد تا ۴۰۰ خانوار از این خدمت بهره مند شوند.

همچنین بند خاکی خمه علیا با اعتبار یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از محل صندوق توسعه ملی با ۱۴ متر اراتفاع و طو ل تاج ۱۱۳ متر با حجم آبگیری ۳۵۰ هزار متر مکعب به منظور جلوگیری از فرسایش خاک؛ مهار سیلاب؛ تامین خاک و تقویت چشمه ها بهره برداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین فاز نخست آبیاری تحت فشار شبکه پایان سدحوضیان با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار بهره برداری شد تا علاوه بر آبی شدن ۵۰۰ هکتار زمین کشاورزی؛ ۱۲۰ خانوار از مزایای این طرح بهره مند شوند.

۵۰۲ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۹۶۵میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در استان افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

هفته دولت به مناسبت شهادت شهیدان رجایی و باهنر از دوم شهریور آغاز می شود.

۷۲۷۹/۷۲۶۹/۶۰۶۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: الیگودرز کارآمدی دولت لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۸۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی

علی اکبر پورعلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تقویت زیرساخت‌های شهری پیربازار در اولویت قرار دارد و در این خصوص اقدامات خوبی هم صوت گرفته است.

وی با اشاره به بر خی اقدامات ۱۰ ماهه مدیریت شهری پیربازار افزود: استقرار اورژانس و آتش نشانی از اقدامات خوب مدیریت شهری پیربازار است.

شهردار پیربازار با اشاره به بلاتکلیفی یک دهه‌ای پست این شهر اضافه کرد: راه اندازی مجدد دفتر پست از مطالبات به حق شهروندان پیربازار بود.

پورعلی از اجرای ۸ پروژه عمرانی و شهری در پیربازار خبر داد و بیان کرد: این تعداد پروژه‌های شهری با اعتبار ۴ میلیارد تومان از منابع داخلی شهرداری به اجرا و بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری پیربازار در گذشته از کد بودجه‌ای برخوردار نبود، افزود: با کمک مدیران استان و شهرستان پروسه کددارشدن پیربازار به سرانجام رسید و ۱۴۰۳ نخستین سالی است که از اعتبارات دولتی برخوردار می‌شویم.

کد خبر 6087961

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی استان سمنان افزایش یافت
  • اجرای ۱۰ طرح راهسازی با ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار در استان همدان