Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان  زنجان، سجاد صنعتی منفرد اظهار کرد: همزمان با هفته دولت پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان شامل اجرای طرح هادی روستایی و بازسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: در این ایام ۱۶ پروژه اجرای طرح هادی در شهرستان های زنجان، ابهر، ایجرود، خدابنده و طارم افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد مسکن استان با بیان اینکه، اجرای طرح هادی نقش زیربنایی و بنیادی در توسعه همه جانبه مناطق روستایی دارد، خاطر نشان کرد: به منظور بهره گیری از ظرفیت ها، توانهای بالقوه فرهنگی، تاریخی واجتماعی نواحی روستایی، باید به تقویت بنیان های اقتصادی مناطق روستایی توجه ویژه کرد.

صنعتی منفرد با اشاره به اینکه، در اجرای طرح هادی روستاها، باید به حفظ ساختار سنتی روستاها در ابعاد گوناکون فرهنگی و اجتماعی و استفاده از منابع و مصالح بومی، توجه ویژه داشت، افزود: تأمین عادلانه امکانات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی، تولیدی و رفاهی، هدایت وضعیت فیزیکی روستا، ایجاد تسهیلات لازم جهت بهبود مسکن روستاییان و خدمات محیط زیستی و عمومی ‌از اهداف اصلی طرح هادی روستایی است.

وی از افتتاح واحد های مسکونی مقاوم سازی شده روستایی در سطح شهرستان های این استان در هفته دولت خبر داد و گفت: افتتاح۱۰ هزار و ۳۲۷ مین واحد مسکونی مقاوم سازی شده روستای مسگر خدابنده، افتتاح ۹ هزار و ۵۹ مین واحد مسکونی مقاوم سازی شده روستای حصارزنجان، افتتاح ۴ هزار و ۵۶۴ مین واحد مسکونی مقاوم سازی شده روستای پیرسقا ابهر و ... بخشی از واحدهای مسکونی است که در این ایام افتتاح خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان تاکید کرد: اولویت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، توجه به مقاوم سازی مسکن روستائیان است که تسهیلات مقاوم سازی و بهسازی مسکن هم سو با اهدافی چون احداث مسکن مقاوم و با دوام روستایی؛ تلاش در حفظ هویت معماری بومی مسکن روستایی؛ تامین مسکن متناسب با نیاز روستائیان؛ حفظ هویت و سیمای عمومی روستاها؛ تلاش در بهینه‌سازی مصرف انرژی در مسکن روستایی و ترویج فرهنگ بیمه به روستائیان پرداخت می‌شود.

کد خبر 4701721

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مسکن انقلاب استان زنجان پروژه عمرانی هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف کهگیلویه و بویراحمد استانداری سمنان اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۸۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهیاران در روستاها منابع درآمدی ایجاد کنند

ایسنا/همدان فرماندار کبودراهنگ گفت: دهیاران باید در سطح روستاهای خود منابع درآمدی ایجاد کرده و هزینه‌های روستا را تامین کنند.

مسلم غلامی در نشست هم اندیشی با دهیاران بخش مرکزی این شهرستان، اظهار کرد: روستاهای این شهرستان از ظرفیت ویژه‌ای در حوزه‌های مختلف برخوردارند و با استفاده از این ظرفیت‌ها می‌توان روستا را به محلی برای تولید و ایجاد اشغال تبدیل کرد.

وی خطاب به دهیاران حاضر در این جلسه، گفت: لازم است دهیاران با شناسایی ظرفیت‌های روستاها از این پتانسیل برای توسعه و پیشرفت روستای خود  به نحو احسن استفاده کنند.

غلامی همچنین با تاکید بر ضرورت استفاده از تسهیلات بنیاد مسکن برای مقاوم سازی مساکن روستایی سطح شهرستان، تاکید کرد: استفاده از تسهیلات بنیاد مسکن برای مقاوم سازی مسکن روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر که دولت سیزدهم در این زمینه تسهیلات خوبی را با نرخ پنج درصد در نظر گرفته است ضرورت دارد.

وی یادآور شد: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، توجه ویژه‌ای به مناطق روستایی دارد و دهیاران به عنوان حلقه اتصال مردم و مسئولان موظفند در راستای تحقق سیاست‌های دولت، بهترین خدمات را به روستائیان ارائه داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کبودراهنگ، غلامی با بیان اینکه انتخاب عناوین سال از سوی مقام معظم رهبری با توجه به شرایط و موضوعات مهم سال مشخص می‌شود، تصریح کرد: امسال با نامگذاری رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نقطه عطفی برای مردم ایران و نظام اسلامی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بانک‌ها به جای اعطای تسهیلات مسکن، تجارت می‌کنند
  • نسخه چینی درد مسکن ایران را دوا می‌کند؟
  • شعارهای مسکنی در حد شعار باقی ماند/ نسخه‌ چینی درد مسکن ایران را دوا می‌کند؟
  • دهیاران در روستاها منابع درآمدی ایجاد کنند
  • تحویل ۲۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تا سه ماه آینده درسیستان و بلوچستان
  • دولت سیزدهم منشا تحولات بزرگی در روستا‌ها بویژه در حوزه عمرانی شده است 
  • تسریع در روند اجرای پروژه‌های مسکونی با مشارکت مردمی امکان پذیر می‌شود
  • معرفی ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی به بانک در استان مرکزی
  • نتایج یک تحقیق: واحدهای مسکونی در بریتانیا نسبت به کشورهای پیشرفته کیفیت و کمیت پایین‌تری دارند
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در زنجان