Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، اکبر حسن‌بکلو در تشریح این خبر گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته دولت، تعداد ۹ پروژه برق‌رسانی روستایی در شهرهای چالدران، خوی، بوکان و تکاب بهره‌برداری خواهد شد .
حسن‌بکلو ادامه داد: برای برق‌رسانی به روستاهای نفتو، زنکره، داشلی بولاغ، عربین کندی، مسجدلو و مجنون به به جیک شهرستان چالدران اعتباری به مبلغ ۲۲۹۵۱ صرف شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: به همین مناسبت، روستای جعفرآباد خوی با اعتبار۴۱۸۱ میلیون ریال، روستای کانی محمدعلی بوکان با اعتبار ۳۲۲۲ میلیون ریال و چیچکلو تکاب با اعتباری به مبلغ ۸۷۱۷ میلیون ریال به بهره برداری می رسد .

46

کد خبر 1293031

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: برق استان آذربایجان غربی روستا خانوار روستایی ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال سینمای ایران امانوئل مکرون ایران و آمریکا بازیگران سینما و تلویزیون ایران مجلس دهم گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۸۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سجاد بیرامی افزود: ۱۳۵ مصوبه در قالب ۱۸۱ پروژه شامل ۹۰ فضای روباز و ۲۲ فضای سرپوشیده روستایی و ۲۴ فضای روباز و ۴۵ فضای سرپوشیده شهری در این سفرها به تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی رسیده است.

وی اضافه کرد: اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح ها هفت هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال بوده که برای ۲۰ شهرستان تمهید و اجرایی شده است.

وی اظهار کرد: از نزدیک به ۵۰۰ هزار مترمربع فضای ورزشی اضافه شده در آذربایجان غربی، ۲۸۰ هزار مترمربع در حوزه تکمیل پروژه های نیمه تمام بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد: هفت پروژه برای محلات کم برخوردار در قالب مصوبات محرومیت زدایی با اعتبار بیش از ۹۳۰ میلیارد ریال شامل ۲ فضای روباز و پنج فضای سرپوشیده به مساحت بیش از هفت هزار مترمربع نیز در دست اجراست.

بیرامی گفت: همچنین در سفر رییس جمهور یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای ۲۶ پروژه ورزشی سرپوشیده و ۱۹ فضای ورزشی روباز مصوب شده که از این میزان یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

دیگر خبرها

  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • ثبت 70 هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد