Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@10:55:42 GMT

افتتاح مرکز رشد اقماری واحدهای فناور

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۸۳۰۵

افتتاح مرکز رشد اقماری واحدهای فناور

همزمان با گرامی داشت هفته دولت مرکز رشد اقماری واحدهای فناور شهرستان پارس آبادمغان با استقرار هشت ایده افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل در مراسم افتتاحیه این مرکز به نقش ارزنده و بی بدیل مراکز رشد در امر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان که از مولفه‌های اصلی اقتصادی مقاومتی مناطق اشاره کرده و خواستار توجه ویژه به این مرکز از سوی مقامات شهرستانی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم پور اظهار کرد: انتظار داریم توجه و تعامل مسئولین شهرستان و استان  موجب بالنده‌تر و شکوفاتر شدن  این مرکز در راستای رسالت‌های خود  در استان شود.

رئیس پارک علم و فناوری استان افزود: در پایش اولیه، مرکز رشداقماری واحدهای فناور شهرستان پارس آباد موفق به پذیرش تعداد هشت ایده قابل تجاری سازی برای طی مراحل پیش رشد در این مرکز استقرار یافت.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مركز رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۸۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح واحدهای مسکونی دانشگاهیان طی روزهای آینده

رئیس دانشگاه تربیت مدرس از افتتاح ساخت ۱۵۳ هزار واحد مسکونی توسط رئیس‌جمهور برای مردم و دانشگاهیان طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، فرهاد دانشجو ضمن بیان این مطلب با اشاره به ساخت ۱۵۳ هزار واحد مسکونی در کشور توسط رئیس‌جمهور طی روزهای آینده، گفت: ساخت این واحدهای مسکونی برای دانشگاهیان و مردم عادی در قالب طرح ملی مسکن است.

به گفته وی افتتاح ساخت ۱۵۳ هزار واحد مسکونی قرار بود بین ۵ تا ۷ فروردین صورت بپذیرد که به دلیل سفری که برای رئیس‌جمهور پیش آمد به تعویق افتاد.

وی تاکید کرد : طرح ملی مسکن یکی از اقدامات بسیار مثبت دولت سیزدهم است که امید مضاعفی را در دل بسیاری از مردم ایجاد کرده و دریافته‌اند که دولت حواسش به مشکلات آنها از جمله ساخت مسکن هست.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، رئیس این دانشگاه خاطرنشان کرد: ۵ هزار واحد از ۱۵۳ هزار واحد مسکونی این طرح برای اساتید و کارکنان دانشگاه تربیت مدرس است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز بهداشت شهرستان زارچ
  • تولید و تجاری‌سازی ۱۷ محصول از گیاهان دارویی توسط یک شرکت فناور
  • بزرگترین پارک جنگلی کوهستانی شمال کشور افتتاح می‌شود
  • نحوه دریافت تسهیلات غول‌های فناور/ ۳ فناوری اولویت‌دار مورد حمایت صندوق نوآوری کدامند؟
  • افتتاح واحدهای مسکونی دانشگاهیان طی روزهای آینده
  • خرید تضمینی راهکاری برای بهره‌برداری از فناوری بومی/صفی از شرکت‌های خوش‌نام برای دانش‌بنیان شدن
  • حمایت از ایده‌های استارت‌آپی در مرکز خلاقیت و نوآوری سازمان بسیج علمی
  • بهره‌برداری از اسنو پارک پیست اسکی توچال
  • فعالیت ۴۴ هسته و واحد فناور در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
  • آخرین مهلت اعلام نیاز‌ها در سامانه وزارت علوم ؛ ۱۵ اردیبهشت