Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خوی، اظهار کرد: ۱۰۶ طرح عمرانی، تولیدی، خدماتی و صنعتی با اعتبار بالغ بر ۴۰۹ میلیارد تومان در هفته دولت در شهرستان و بخش های تابعه افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

وی افزود: از بین طرح های مذکور  ۸۴ طرح عمرانی با اعتبار بالغ بر ۱۲۲ میلیارد تومان و ۲۲ طرح خدماتی، تولیدی و صنعتی با اشتغال زایی 1 هزار نفر و سرمایه گذاری ۲۸۷ میلیارد تومان آماده افتتاح و کلنگ زنی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خوی در ادامه به چندین طرح قابل افتتاح و کلنگ زنی شاخص اشاره کرد و گفت: شاخص ترین پروژه ای که در هفته دولت افتتاح می‌شود بیمارستان خیریه آیت الله خویی می باشد.

وی ادامه داد: بیمارستان آیت الله خویی در زمینی به مساحت سه هکتار و زیربنای ۱۵هزار مترمربع و در سه طبقه احداث شده است.

عابدی افزود: این بیمارستان شامل بخش‌های آی سی یو، سی سی یو و دیالیز می باشد که دارای ۲۰ بخش اصلی حوزه درمان جراحی مغز و اعصاب، قلب و عروق، کلیه و مجاری ادرار، غدد داخلی، امراض عفونی، خون، ارتوپدی، سوانح و سوختگی، چشم پزشکی، گوش و حلق و بینی، اعصاب و روان و دندان پزشکی خواهد بود.

فرماندار خوی با اشاره به افتتاح دستگاه آنژیوگرافی در آینده خاطرنشان کرد: در هفته دولت افتتاح واحد تولیدی شمش طلا و نقره، افتتاح ۴۲ طرح عمرانی در بخش‌های مختلف مرکزی و تابعه شهرستان، افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۳ واحد مسکونی شهری و روستایی در برنامه قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۸۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت نفت همزمان با کاهش مخاطرات ژئوپلتیک منطقه

افزایش قیمت نفت پس از پاسخ اسرائیل به حمله چند جانبه ایران پایدار نبود و روز دوشنبه با کاهش بیش از یک درصدی مواجه شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در یک هفته اخیر با کاهش منازعات منطقه‌ای قیمت نفت هم روند کاهشی به خود گرفته است.

از دوشنبه هفته گذشته قیمت‌ نفت در اغلب بازارها کاهشی شده است.


بنابراین گزارش، ظهر امروز بهای نفت برنت انگلیس با 1.63 درصد کاهش به 85.87 دلار در هر بشکه رسید. شاخص وست تگزاس اینترمدیت آمریکا نیز با 1.41 درصد کاهش، با قیمت 81.92 دلار معامله شد.

دیگر خبرها

  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • کاهش قیمت نفت همزمان با کاهش مخاطرات ژئوپلتیک منطقه
  • افتتاح بیمارستان دامپزشکی در شهرستان اردل
  • اختتامیه هشتمین دوره جایزه محیط زیست همزمان با روز زمین پاک برگزار شد
  • افتتاح کارگزاری صدور شناسنامه فرش کُردی در کردستان
  • افتتاح و رونمایی از دو طرح علمی در دانشگاه صنعتی شاهرود
  • اهدای ۵۰۰ بسته حمایتی همزمان با هفته کار و کارگر در البرز
  • رشد بی‌سابقه صادرات نفت ایران همزمان با تهدید تحریم‌های جدید غربی
  • افتتاح دهها طرح عمرانی در منطقه ۲ تهران