Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@03:40:04 GMT

افتتاح 42 پروژه عمرانی و خدماتی در شاهین‌دژ

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۸۳۷۶

افتتاح 42 پروژه عمرانی و خدماتی در شاهین‌دژ

به گزارش برنا آذربایجان غربی، همزمان با آیین گرامیداشت هفته دولت 42 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار  نزدیک به 120 میلیارد  ریال به بهره برداری رسید.

آغاز طرح روکش و آسفالت روستاهای نجار و آغچلو و روکش آسفالت 6 کیلومتر از محور ارتباطی شاهین دژ به تکاب، در محدوده شهر کشاورز و افتتاح همزمان 32 طرح کشاورزی ه همراه سایت گردشگری زرینه رود و 6 طرح آبخیزداری و طرح هادی روستای هولاسو پروژه های افتتاحی دومین روز از هفته دولت در شهرستان شاهین دژ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم مدیران کل دفاتر امور شهری و روستایی و مدیریت بحران، استانداری آرامون سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی را همراهی می کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شاهین دژ هفته دولت شاهین دژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۸۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز روکش آسفالت محور سربیشه- نهبندان به طول ۱۷ کیلومتر

به گزارش مهر، محمد فدوی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از بارش‌های زمستانی و آسیب‌های زیادی که بر اثر بارش نزولات جوی و یخ زدگی به رویه راه وارد شده است و همچنین تردد بالای این محور اداره کل راهداری جهت تأمین عبور و مرور ایمن و هموار و در جهت نگهداری رویه راه اقدام به اجرای یک لایه روکش آسفالت گرم کرده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: ادامه داد: در محور سربیشه- نهبندان حدفاصل تقاطع چاچاخو به سمت نهبندان به طول ۱۷ کیلومتر روکش آسفالت شروع شده است.

فدوی اعتبار این پروژه را ۲۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی عنوان کرد و افزود: این عملیات به صورت پیمانی انجام می‌شود.

کد خبر 6079037

دیگر خبرها

  • ۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود
  • افتتاح چند پروژه عمرانی توسط ارتش زنجان
  • افتتاح ۲۸۸ پروژه کشاورزی در دولت سیزدهم
  • افتتاح طرح‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی صداوسیمای کیش، ۲۹ فروردین
  • انعقاد ۵ قرارداد روکش آسفالت جاده‌های شهرستان درمیان
  • صرف ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در منظریه
  • ۵۴۷ کیلومتر از جاده های استان بوشهر روکش آسفالت و لکه ‎گیری شد
  • آغاز روکش آسفالت محور سربیشه- نهبندان به طول ۱۷ کیلومتر
  • رشد ۳۳ درصدی بهسازی راه‌های روستایی گیلان
  • اجرای پروژه‌های شاخص عمرانی اهواز در سال ۱۴۰۳