Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد قاسمی‌نژاد، هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد، سرخپوشان اهوازی در دیدار پیش رو مقابل استقلال به دنبال جبران شکست برابر صنعت نفت آبادان هستند. ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

محمد قاسمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به شکست تیمش برابر صنعت نفت آبادان در هفته اول لیگ برتر گفت: ما در مجموع بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در 15 دقیقه ابتدایی شرایط خوب نبود، ولی به مرور زمان جریان بازی را در دست گرفتیم. در طول بازی چند فرصت بسیار خوب را از دست دادیم و اگر یکی از آن توپ‌ها تبدیل به گل می‌شد قطعاً شرایط فرق می‌کرد. شکست در بازی خانگی تلخ است ولی با یک باخت دنیا به آخر نرسیده است.

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه افزود: فوتبال برد و باخت دارد و ما هم می‌دانیم که هواداران ناراحت هستند. هدف همه‌ی ما خوشحال کردن آنهاست و مطمئن باشید که این باخت را جبران خواهیم کرد. در این بازی واقعاً بدشانس بودیم و شکل گلی که دریافت کردیم هم نشان می‌دهد که تیم بدشانسی بودیم.

وی با بیان این مطلب که بازی سختی با استقلال تهران در پیش دارند، تصریح کرد: در شرایطی برابر استقلال قرار می‌گیریم که آنها هم در بازی اول شکست خوردند و حالا در زمین خودشان دنبال جبران هستند. با این حال تیم ما هم هدفی جز برد ندارد و یک برد بیرون از خانه می‌تواند تلخی شکست در هفته اول را از بین ببرد. استقلال تیمی بزرگ و قابل احترام است، ولی هدف ما گرفتن سه امتیاز است. ما در این بازی درصدد جبران شکست برابر صنعت نفت خواهیم بود.

هاشمی‌نسب: شکست برابر صنعت نفت برای ما سنگین بود/ از استقلال و هیچ تیمی دیگری نمی‌ترسیم

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط جواد نکونام فولاد خوزستان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جواد نکونام فولاد خوزستان جواد نکونام فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۸۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال مقابل آریو اسلاشهر در بازی دوستانه

استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد.

طرفداری | تیم استقلال در دیداری دوستانه، برابر تیم دسته اولی آریو اسلامشهر با نتیجه یک برصفر بازی را واگذار کرد.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • شکست استقلال مقابل آریو اسلاشهر در بازی دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!