Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، پیمان آرامون سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در آیین افتتاح پروژه های هفته دولت در شهرستان شاهین دژ با تبریک آغاز هفته دولت گفت: امسال همزمان با آیین های گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر 912 پروژه با اعتبار افزون بر 1021 میلیارد تومان  در مناطق مختلف استان به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزود: از این تعداد 703  پروژه  دستگاههای اجرایی با اعتبار 752  میلیارد تومان ، 94 پروژه شهرداری های استان با اعتبار 231 میلیارد تومان و 115 پروژه عمران روستایی دهیاریها به مبلغ 36 میلیارد تومان است که با حضور مقامات عالی رتبه کشوری و استانی و آحاد مختلف مردمی در ایام هفته دولت افتتاح و به بهره برداری می رسند.

وی در خصوص پروژه های جدید نیز افزود: در این هفته در راستای تحقق برنامه توسعه ای استان و خدمت رسانی به مردم عملیات اجرایی 75 پروژه عمرانی دستگاههای اجرایی و شهرداری های استان با اعتباری بیش از 1254 میلیارد تومان آغاز می شود .

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در ادامه سخنان خود افتتاح بیمارستان آیت الله خویی، ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه،از شانی به 49 روستا و آبرسانی به 49 روستای استان را از جمله پروژه های افتتاحی درهفته دولت عنوان کرد.

پیمان آرامون توجه عمران شهری  و جبران عقب ماندگی ها را از اولویت‌های استان در تقسیم اعتبارات برشمرد و گفت: با دستور مقام عالی استان د. شورای ل نامه ریزی اعتبارات در جهت رفع نیازها و سرعت دهی به توسعه شهرستان ها تقسیم می‌شود.

وی در خصوص کمک های اعتباری دولت به شهرداری های استان گفت: سال گذشته 171 میلیاردتومان در بین 46 شهرداری استان توزیع شد و امسال نیز در 4 ماه گذشته 55 میلیارد تومان برای اجرای طرح های عمرانی و خدماتی به شهردارایهای استان پرداخت شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کمک های دولت به عمران روستایی نیز اشاره کرد و افزود: در سال 96 اعتبارات توزیع شده به دهیاریهای استان 104 میلیاردتومان بود و در سال‌های 97 و چهارماه  98 به ترتیب 59 و 38.5 میلیارد تومان پرداخت شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته دولت پروژه های عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۸۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲ شهرداری جدید در شهرستان تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان تبریز از افتتاح شهرداری‌های لاهیجان و اسفهلان در این شهرستان خبر داد. 

یونس فاتح عصر امروز یکشنبه در حاشیه آئین افتتاح شهرداری‌های لاهیجان و اسفهلان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه در دولت سیزدهم، طبق تصویب هیئت وزیران، روستاهای لاهیجان و اسفهلان با اتمام مراحل اداری به شهر تبدیل شدند و امروز شاهد تاسیس شهرداری در این دو شهر هستیم. 

وی با اشاره به اخذ مجوز تاسیس شهرداری و تبدیل شورای اسلامی روستا به شورای اسلامی شهر افزود: امیدواریم با تاسیس شورای شهر و شهرداری مقدمات توسعه برای شهرهای لاهیجان و اسفهلان فراهم شود. 

وی همچنین اذعان کرد: با وجود اهمیت ماشین‌آلات سنگین در شهرداری هر دو شهر، از سوی معاونت عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی قول مساعد برای تهیه این خودروها صورت گرفته است. 

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری آذربایجان‌شرقی، وی احکام سرپرستی شهرداری‌ها را به امیرحسین ایمانی سرپرست شهرداری اسفهلان و محمد میرزایی سرپرست شهرداری لاهیجان تقدیم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صرف ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در منظریه
  • شهرداری‌های جدید اسفهلان و لاهیجان افتتاح شدند
  • پلاتوی تئاتر حوزه هنری آذربایجان غربی در ارومیه افتتاح شد
  • اجرای پروژه‌های شاخص عمرانی اهواز در سال ۱۴۰۳
  • افتتاح ۲ شهرداری جدید در شهرستان تبریز
  • طرح هادی ۹ روستا در ارومیه به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از ۹ طرح هادی روستایی در ارومیه
  • بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد
  • بازگشت ۳۰۰ واحد راکد و نیمه‌راکد به چرخه تولید در آذربایجان‌غربی
  • بازگشت ۳۰۰ واحد راکد و نیمه راکد به چرخه تولید در آذربایجان غربی