Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@05:39:35 GMT

حذف ۶۳ درصد قبض‌های کاغذی تلفن ثابت

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۸۴۲۱

۶۳ درصد از قبض‌های کاغذی تلفن ثابت، در سراسر کشور حذف شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه از مهرماه قبض تلفن چاپ نمی‌شود، گفت: تاکنون در استان‌های فارس، خوزستان، قزوین، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمانشاه، کرمان، گیلان، لرستان و هرمزگان صدور قبض کاغذی به طور کامل حذف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  آقای صدری افزود: در استان‌های باقیمانده نیز به صورت میانگین ۴۰ تا ۸۰ درصد قبوض حذف شده است. از ۲۸ میلیون مشترک تلفن ثابت، هم اکنون برای ۱۸ میلیون قبض کاغذی چاپ نمی‌شود.   مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: مشترکان تلفن ثابت در سراسر کشور میتوانند از طریق سامانه ۲۰۰۰ به صورت شبانه روزی از خدمات پرداخت قبوض خود استفاده کنند. همچنین مشترکان از طریق وب سایت شرکت مخابرات به نشانی www.tci.ir و کد دستوری ستاره ۲۰۲۰ مربع می توانند ضمن دریافت کارکرد تلفن ثابت خود به صورت لحظه ای، از همان طریق برای پرداخت اقدام کنند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: قبض کاغذی تلفن ثابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۸۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی به اینترنت پرسرعت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی جلیل نژاد در مراغه اظهار کرد: امسال تمامی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در استان به شبکه تلفن همراه و اینترنت پرسرعت متصل می شود که پوشش روستا‌ها با اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی تا پایان سال از ۹۰ درصد به ۹۹ درصد خواهد رسید.

وی اضافه کرد: توسعه شبکه فیبر نوری و اینترنت پرسرعت روستایی در اولویت برنامه‌های این اداره کل در آذربایجان شرقی است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در ادامه گفت: تا سه ماه آینده با اجرای فیبر نوری، خانواده‌ها در شهر مراغه نیز به اینترنت پرسرعت متصل خواهند شد.

فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز در این جلسه گفت: در شهرستان مراغه ۲۹ روستای بالا ۲۰ خانوار، فاقد پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت هستند.

مینویی افزود: پوشش تلفن همراه و روستا‌های مراغه تا پایان سال به بالای ۹۵ درصد خواهد رسید.

وی هچنین خواستار افزایش پوشش تلفن همراه در جاده مراغه - هشترود و مراغه_بناب_تبریز شد.

فرماندار مراغه، برآسفالت ریزی اصولی و ساماندهی مسیر‌های حفاری شده برای اجرای فیبر نوری در این شهر تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • طولانی شدن اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک/ بازگشت نسخه‌های کاغذی به داروخانه‌ها
  • کدام استان‌ها کمترین سهم را از تبدیل مجوزهای صنفی دارند؟
  • کدام استان‌ها کمترین سهم را از تبدیل مجوز‌های صنفی دارند؟
  • اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی به اینترنت پرسرعت
  • بازگشت نسخه کاغذی به پیشخوان داروخانه‌ها
  • کدام استان ها کمترین سهم از تبدیل مجوزهای صنفی دارند؟
  • بازگشت نسخ کاغذی به بیمه سلامت با اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • قطعی تلفن روستای سالکویه به لطف سارقان
  • تلفن ثابت ۴ هزار مشترک در زنجان وصل شد
  • ۱۰ درصد از مجوز‌های کاغذی به مجوز‌های جدید تبدیل شده اند