Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@21:36:55 GMT

دادستان قلابی در کرمانشاه به دام افتاد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۸۵۲۰

دادستان قلابی در کرمانشاه به دام افتاد

پایگاه خبری پلیس روز یکشنبه به نقل از سرهنگ «محمدرضا امیری» اعلام کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی استان به تازگی موفق به دستگیری یکی از کلاهبرداران حرفه ای شده که با جعل عناوینی مانند دادستان، قاضی، دکتر و ... اقدام به کلاهبرداری گسترده از مردم کرده بود. 
وی با بیان اینکه این فرد پس از کرایه خودروهای سواری از شهرستان های مختلف استان به سمت شهر کرمانشاه، در میانه راه و پس از آنکه خود را دادستان، قاضی دادگستری و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. معرفی می کرد، افزود: این فرد با جلب اعتماد راننده، در میانه راه اقدام به خرید آبمیوه و ریختن داروی بیهوشی در آن کرده و پس از خوراندن به آنها نسبت به سرقت وجه نقد، گوشی همراه و دیگر وسایل با ارزش اقدام می کرد. 
سرهنگ امیری تصریح کرد: شگرد دیگر وی اخاذی از زنان بود، به این طریق که وی پس از شناسایی زنان جویای کار، اعتماد آنها را جلب و پس از خوراندن آبمیوه حاوی مواد بیهوشی، طلاجات، پول نقد و گوشی آنها را به سرقت می برد. 
رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه در پایان گفت: افرادی که مورد کلاهبرداری به شیوه های یاد شده از این فرد ۴۸ ساله که دارای سوابق متعدد کیفری نیز هست قرار گرفته اند در اسرع وقت به شعبه ۲ اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی واقع در میدان لشکر مراجعه کنند.
۸۰۶۶

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر پلیس آگاهی پول رئیس پلیس زنان سرقت قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۸۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند کلاه‌برداران اسکیمری در کرمانشاه

علی عباسی کسانی رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه گفت : در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به مجموعه پلیس فتای استان و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر برداشت غیرمجاز از کارت‌بانکی آنها، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا و اظهارات شکات مشخص شد کارت‌بانکی آنها توسط کلاه‌برداران در قالب فروشنده سیار و با استفاده از دستگاه اسکیمر کپی و مبالغی از حسابشان به‌صورت غیرمجاز سرقت شده است.

کسانی ادامه داد: تیمی از کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و متوجه شدند مالباختگان از چندی پیش از فروشندگان دوره گرد در یکی از محلات شهر کرمانشاه اقدام به خرید کرده‌اند.

رئیس پلیس فتا کرمانشاه ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی عاملان برداشت غیرمجاز و محل اختفای آنها شده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اعتراف متهمان به ارتکاب جرم کلاهبرداری اسکیمری تصریح کرد: این افراد در بازجویی‌ها عنوان کردند که در قالب فروشنده سیار میوه و تره‌بار کارت‌های بانکی ۲۳ نفر از خریداران را کپی کرده و سپس در یک فرصت مناسب اقدام به خرید طلا و احشام به میزان پنج میلیارد ریال کرده اند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • کاهش ۲۲ درصدی سرقت در نوروز امسال
  • افزایش ۳۲درصدی مجموع کشفیات پلیس در نوروز
  • مجموع کشفیات پلیس در نوروز ۳۲ درصد افزایش یافته است
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت
  • دستگیری باند کلاه‌برداران اسکیمری در کرمانشاه