Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،معاون توسعه کارآفرینی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)  گفت:۷۰۰ طرح اشتغال زایی  در بخش‌های کشاورزی، دامداری، گیاهان دارویی، زنبور داری، صنایع دستی، شرکت‌های دانش بنیان وصنعت در ۴ شهرستان تکاب، ماکو، پلدشت و شاهین دژ اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رضا راضی زاده افزود؛ انتطار میرود با اجرای این طرح‌ها برای بیش از ۱ هزار و ۵۰۰ نفر شغل ایجاد شود.   او  با بیان اینکه در سال ۹۷ هم این بنیاد با اجرای ۴۵۹ طرح با اعتبار ۴۱۰ میلیارد ریال برای ۱ هزار و ۱۰۰ نفر در تکاب شغل ایجاد کرده است گفت: تلاش ما در شهرستان تکاب تا ریشه کردن بیکاری ادامه خواهد داشت.   او  با اشاره به جلسه هماهنگی با مدیران ارشد آذربایجان غربی و فرمانداران ۴ شهر انتخاب شده تصریح کرد؛ تمام مقدمات برای اجرای مناسب طرح‌های اشتغال زایی اجتماع محور در این استان فراهم است.

 راضی‌زاده با اشاره به سرمایه‌گذاری بیش از ۱۱۰۰ میلیارد ریالی در شهرستان‌های شاهین‌دژ، ماکو، پلدشت و شوط گفت: سال گذشته یک مجری و ۶ تسهیل‌گر بنیاد برکت در استان آذربایجان غربی مشغول به خدمت‌رسانی بودند که با توجه به گسترش دامنه‌ی فعالیت‌ها، به ۲ مجری و ۱۱ تسهیل‌گر در سال ۹۸ افزایش پیدا کرد.   معاون توسعه‌ی کارآفرینی اجتماع‌محور بنیاد برکت با اشاره به مرزی بودن آذربایجان غربی گفت؛ تمرکز ما ایجاد مشاغلی با تولید محصولاتی است که قابلیت صادرات را داشته باشند.   بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حال حاصر در ۲۸ استان کشور فعالیت‌های محرومیت زدایی دارد و ۱۷۵ شهرستان و ۶ هزار روستا تحت پوشش و حمایت کارآفرینی این بنیاد قرار دارند.   انتهای پیام/م    سفر معاون توسعه کارآفرینی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۸۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین از مردم، ساخت و ساز از مسئولان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ با حضور مدیرکل و نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان، فرماندار و جمعی از مسئولان و خیرین شهرستان بدره، عملیات اجرایی ساختمان اداری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان آغاز شد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اعتبار این ساختمان را ۴۰ میلیارد رال اعلام کرد و گفت: این اعتبار از محل اعتبارات بنیاد مسکن استان بوده است و بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده این طرح در کوتاه‌ترین زمان به بهره برداری می‌رسد.
محبی با حضور در سایت اجرای طرح نهضت ملی مسکن فرهنگیان شهرستان بدره از روند اجرای این طرح مطلع شد.

علیزاده، فرماندار بدره در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان گفت: با توجه به ضرورت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بدره دو مکان برای اجرای آن درنظر گرفته شده که یکی از این نقاط به ساخت ۴۰ واحد مسکونی برای فرهنگیان اختصاص یافته و مقدمات ساخت یک مکان دیگر نیز برای سایر شهروندان این شهرستان انجام شده است.
طرح نهضت ملی مسکن یکی از راه کار‌های دولت سیزدهم برای خانه دار شدن مستأجران و اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه است که با پیگیری‌های مسئولان، اجرای این طرح درشهرستان بدره شتاب گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ساخت زمین چمن مصنوعی در بروجرد
  • زمین از مردم، ساخت و ساز از مسئولان
  • پرداخت ۲۴ میلیارد تومان تسهیلات بنیاد برکت در اشنویه
  • آغاز عملیات اجرایی بهسازی در ۹۲ روستای کبودرآهنگ
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • نخستین نشست رسمی کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم برگزار شد
  • ماکو رتبه اول آذربایجان غربی در نهضت ملی مسکن است
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • خط کشی۴۸ کیلومتر از راه‌های شهرستان تنکابن