Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@11:10:35 GMT

شهدای کارمند بهترین الگوی مسئولان اجرایی هستند

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۸۶۹۸

شهدای کارمند بهترین الگوی مسئولان اجرایی هستند

به گزارش ایکنا از یزد، فرجام فاضلی، فرماندار شهرستان خاتم 3 شهریورماه در دیدار با خانواده شهید اکبر توانگر کارمند اداره جهاد کشاورزی بخش مروست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته دولت فرصتی برای مسئولان است که بتوانند عملکرد خود را به مردم ارائه دهند.

وی ادامه داد: شهدای کارمند در تمامی عرصه‌های مختلف جامعه و در حساس ترین شرایط حضور داشتند و در راستای اهداف خود به درجه رفیع شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاضلی افزود: دیدار با خانواده‌های شهداء و جانبازان یکی از وظایف اساسی کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی و حل مسائل و مشکلات این عزیزان جزء اولویت‌های کاری مسئولان است.

فرماندار شهرستان خاتم بیان کرد: شهدای کارمند بهترین الگوی مسئولان اجرایی هستند تا با تمام وجود خدمتی صادقانه به ملت داشته باشند.

یادآور می‌شود در این دیدار بخشداران مرکزی، مروست، رئیس اداره بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان و سایر مسئولان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد فرماندار خاتم هفته دولت شهدای کارمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۸۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان قزوین امروز میهمان فرمانده سپاه استان شدند

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمدمهدی اعلایی به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در سپاه صاحب الامر(عج) استان با سردار پاسدار رفیعی آتانی فرمانده سپاه و مدیران ارشد سپاه استان قزوین دیدار و گفت و گو کرد.   در این دیدار استاندار قزوین با تبریک سالروز تشکیل سپاه از زحمات همکاران و فرماندهان سپاه استان تقدیر کرد. سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه استان هم حفاظت از دستاوردهای انقلاب و کمک به سازندگی کشور را از جمله وظایف سپاه بیان کرد.      

دیگر خبرها

  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت
  • مسئولان اینتر به زودی با طارمی دیدار می‌کنند
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران الگوی مدیریتی مشارکت در بین رویداد‌های کشور است
  • جامعه ورزشی نیازمند الگوی تربیت منش پهلوانی است
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • دیدار مسئولان قزوین از فرمانده سپاه استان
  • مسئولان قزوین امروز میهمان فرمانده سپاه استان شدند
  • رصد مشکلات منطقه ۵ شهرداری کرمانشاه با حضور مسئولان
  • دست برتر مردم در حجاب