Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@10:29:16 GMT

ارزش های دوران دفاع مقدس نباید بە فراموشی سپردە شود

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۸۷۲۰

ارزش های دوران دفاع مقدس نباید بە فراموشی سپردە شود

به گزارش خبرنگار مهر, حسین خوش اقبال ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات دولت و نظام به مردم و بستری برای زدودن غبار ناامیدی از جامعه است.

وی با بیان اینکه هماهنگی های لازم برای برگزاری باشکوه هفته دفاع مقدس باید به نحو مطلوب انجام شود، افزود: ما هر چه داریم به لطف ایثار و فداکاری رزمندگان است و باید هرچه درتوان داریم برای زنده نگاه داشتن این ایام به کار بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ادامه داد: نباید گذاشت که دوران سرنوشت ساز و حماسی دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود، چرا که فرزندان این ملت در آن ایام با هرچه در توان داشتند از کشور و انقلاب دفاع کردند.

خوش اقبال در ادامه سخنان خود به ضرورت احداث موزه دفاع مقدس در سنندج اشاره کرد و یاداور شد: کردستان از جمله استانهای درگیر جنگ در دوران دفاع مقدس بود و ضرورت دارد موزه دفاع مقدس هر چه زودتر احداث شود.

وی بیان کرد: استان های درگیر جنگ و از جمله کردستان در احداث موزه دفاع مقدس کوتاهی کردند و استان هایی که درگیر جنگ نبودەاند زودتر اقدام به احداث موزه دفاع مقدس کرده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: باید هرچه سریعتر نسبت به احداث موزه دفاع مقدس به شکل آبرومندانه اقدام کرد.

کد خبر 4701642

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کردستان هفته دفاع مقدس هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف کهگیلویه و بویراحمد استانداری سمنان اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۸۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش غیر قابل انکار سپاه پاسداران در توفیقات نظام اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، متن بیانیه به این شرح است:

در دوم اردیبهشت ۱۳۵۸ با دوراندیشی حضرت امام خمینی (ره)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تاسیس شد و در بیش از ۴ دهه از فعالیت این نهاد انقلابی، شاهد تاثیرگذاری بسیار زیاد سپاه در عرصه‌های مختلف هستیم.   سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، نقشی غیرقابل انکار در توفیقات نظام اسلامی داشت و پس از دوران درخشان دفاع مقدس نیز در برابر دسیسه‌ها و فتنه‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف ایستاده است.   سیلی "وعده صادق" توسط عملیات دلاورمردان سپاه به صهیونیست در واقع نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران بوده که چشم جهانیان را خیره، خواب و خوراک را بر غاصبان صهیونیستی حرام و دل میلیون‌ها ایرانی و ملت‌های آزاده جهان را شاد و به خوبی نشان داد که امروز معادلات منطقه و جهان را فرزندان امام خمینی (ره) رقم می‌زنند.   مجمع نمایندگان مردم شریف استان گیلان فرارسیدن ۲ اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه‌ی دلیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده گران‌قدر شهدا، جانبازان، ایثارگران و تمامی دلاورمردان حماسه‌آفرین تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون این عزیزان را در سایه زعامت فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در حفظ و حراست از دستاورد‌های عظیم انقلاب اسلامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح و ارتش مردمی از درگاه ایزد منان خواستاریم.

دیگر خبرها

  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است
  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی
  • انقلابی ماندن در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • اعتبارات سفر دولت مربوط به موزه دفاع مقدس مازندران جذب شد
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • ضرورت تسریع در پروژه احداث موزه دفاع مقدس در خراسان‌رضوی
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • نقش غیر قابل انکار سپاه پاسداران در توفیقات نظام اسلامی
  • موزه دفاع مقدس مازندران محل انتقال فرهنگ جهاد است