Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@06:57:01 GMT

بهره برداری از ۳۵ طرح در رودبنه لاهیجان

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۸۷۷۶

بهره برداری از ۳۵ طرح در رودبنه لاهیجان

این طرح ها روزیکشنبه در دومین روز از هفته دولت با حضور فرماندار، مسئولان و مردم بخش رودبنه شهرستان لاهیجان به بهره برداری رسیدند .

طرح های بخش رودبنه شامل اجرای آسفالت روستای میر دریاسر به طول ۷۳متر و از محل اعتباران استانی و قیر رایگان با یک میلیارد و ۷۰۰هزار ریال توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که روستای دریاسر را به روستای سراجار وصل می کند ، اجرای طرح هادی سحرخیز محله با اعتبار دو میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال و طرح هادی و جدول گذاری روستای بارکوسرا با اعتبار دوهزار میلیارد ریال از طرح های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از یک کارگاه کلاه دوزی با ظرفیت تولید ۶۰هزار عدد کلاه در سال و دریافت وام یک میلیارد ریالی از صندوق کار آفرینی امید و ۲۰۰میلیون ریال آورده متقاضی نیز به بهره برداری رسید که این طرح برای شش نفر اشتغال زایی داشته است .

اجرای طرح رفع ضعف برق در روستای شرفشاده بخش رودبنه با نصب یک دستگاه ترانسفور موتور یکصد کیلوولت آمپر به همراه فیدرهای خروجی و اصلاح شبکه و کابل خودنگهدار با ۸۶۵میلیون ریال از دیگر طرح های هفته دولت در این  بخش بود.

یک واحد مسکونی محرومین با مساحت ۴۵مترمربع و اعتبار ۳۵۰میلیون ریال کمک نقدی کمیته امداد امام خمینی شهرستان لاهیجان  که برای زنان سرپرست خانوار ساخته شده نیز از جمله طرح های مورد بهره برداری هفته دولت در بخش رودبنه  قرار داشت.

افتتاح و بهره برداری از چندطرح عمرانی شهرداری رودبنه نیز طی مراسمی  انجام شد. به گفته شهردار رودبنه پروژه های شهری به ارزش هشت میلیارد و ۱۳۰میلیون ریال در هفته دولت به بهره برداری رسیده که شامل طرح زیرسازی ، لوله گذاری و کف پوش خیابان شهدا به مساحت ۸۰۰متر مربع به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال ، طرح زیرسازی و آسفالت خیابان مطهری به مساحت یک هزارو ۶۰۰متر مربع به ارزش ۲۰۰ دو میلیارد ریال ، پروژه زیرسازی و آسفالت خیابان امام خمینی به مساحت ۷۱۹مترمربع و ارزش ۹۵۰میلیون ریال ، پروژه زیرسازی و آسفالت خیابان امام حسین به مساحت ۹۰۰متر مربع و ارزش یک میلیارد و۱۶۰میلیون ریال ، زیرسازی و آسفالت خیابان میرزاکوچک خان به مساحت ۵۰۰متر مربع و ارزش ۴۲۰میلیون ریال در دومین روز هفته دولت افتتاح شدند.

مجید آزادخواه افزود: فاز دوم طرح آبیاری قطره ای بلوار امام خمینی شهر رودبنه به مساحت هزار مترمربع و به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال ، پروژه احداث فضای سبز در خیابان امام خمینی به مساحت یک هزار و ۷۰۰مترمربع و به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال از دیگر طرح ها محسوب می شوند.

لاهیجان با دو بخش مرکزی و رودبنه در شرق گیلان واقع شده و از ۱۶۷هزار نفر جمعیت این شهرستان ۲۵هزار نفر در بخش رودبنه ساکن هستند.

۶۰۲۹/۲۰۰۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام حسین امام خمینی جدول شهرداری کمیته امداد امام خمینی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۸۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه

مرکز جامع سلامت با زیربنای ۲۲۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال، با امکانات کامل ساخته شده تا مانع رفت و آمد الموتی‌ها به قزوین شود.

ملک پور فرماندار قزوین هم که به مراسم افتتاح رفته بود، فرصت را غنیمت دانست و پای حرف مردم نشست.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه
  • روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد