Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر مهدی حسینی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بازدیدها با هدف نظارت بر بهداشت غذایی جامعه در سیستان و بلوچستان انجام شده است.

وی با اشاره به اهمیت بازدیدهای مستمر و دوره‌ای از مراکز تولید و توزیع فرآورده‌های خام دامی، نظارت مستقیم بر روند کار این واحدها و تاثیر مستقیم بازدیدها بر بهبود عملکرد واحدهای تحت نظارت گفت: انجام مستمر این بازدیدها سبب رونق ذوق تولیدکننده در ارائه محصولات بهداشتی به مردم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان افزود: ۱۷۹ مورد بازدید نیز با مشارکت سایر دستگاه‌های مربوطه از مراکز تولید و توزیع فرآورده‌های خام دامی انجام شده است.

وی بیان کرد: در این بازدیدها چهار هزار و ۶۶۸ کیلوگرم فرآورده خام دامی به علت عدم رعایت موارد بهداشتی ضبط و پس از انجام هماهنگی‌های لازم معدوم شدند.

۹۹۲۳**۶۰۸۱

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر جامعه سیستان و بلوچستان تولید دامی خام قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۸۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان متعهد به ایجاد شغل برای بیش از ۴۱ هزار نفر شد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  سلامی گفت: در سال قبل، ۳۵ هزار و ۸۴۰ نفر تعهد اشتغال استان بود که تا امروز به حدود ۱۰۶ درصد محقق شده است.
دبیر کارگروه تخصصی اشتغال استان با بیان اینکه تا پایان فروردین ماه دستگاه‌ها و نهاد‌های مرتبط امکان ثبت اطلاعات شاغلان جدید را در سامانه رصد دارند، ادامه داد: کمیته امداد، صمت و بنیاد برکت بهترین عملکرد و بیشترین آمار ثبت در سامانه را داشته اند.
سلامی افزود: در خصوص راستی‌آزمایی اشتغال ثبت شده، سه مرحله نظارت اعم از نظارت‌های پیامکی، تلفنی و حضوری در حال انجام است و هرگونه انحراف شناسایی خواهد شد.
وی اظهار کرد: برنامه امسال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فراهم کردن زمینه اشتغال فارغ‌التحصیلان و ورود آنها به بازار کار است.
سلامی ادامه داد: وزارت متبوع سامانه جستجوی شغل را راه اندازی کرده است تا کارجو و کارفرما بدون واسطه نیاز خود را در بازار کار رفع کنند.

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار از روستاهای درگیر سیلاب و نظارت بر بازگشایی محورهای مواصلاتی
  • امحای ۱۱۳ تن فرآورده‌های دامی غیربهداشتی در آذربایجان‌شرقی
  • معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر
  • دو هزار و ۹۶۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی در لرستان معدوم شد
  • ترخیص بهداشتی ۹ میلیون تن نهاده دام وارداتی از بندر امام
  • ۴ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در زنجان معدوم شد
  • بازدید مشترک و پایش مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهرستان چایپاره
  • ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی
  • معدوم سازی بیش از ۱۶۰ هزار کیلو گرم از فرآورده‌های خام دامی در مازندران
  • سیستان و بلوچستان متعهد به ایجاد شغل برای بیش از ۴۱ هزار نفر شد