Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@08:24:38 GMT

دانشجویان دافوس بسترساز تحول در ارتش خواهند بود

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۸۸۴۰

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم «حسین ولی‌وند زمانی» فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در مراسم افتتاحیه سی‌امین دوره مدیریت دفاعی دافوس که صبح امروز (یکشنبه) در این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: این دانشگاه هر ساله برای انتخاب دانشجویان خود پروسه مهم و زمان‌بری را طی می‌کند.

وی افزود: از میان حدود یک‌هزار پذیرفته شده دافوس در کنکور سراسری، ۴۵۰ نفر توسط دافوس گزینش شدند و مصاحبه با این افراد مدت یک ماه به طول انجامید که نهایتاً تعداد ۲۶۰ نفر از نیرو‌های ارتش، وزارت دفاع، ستاد کل نیرو‌های مسلح و همچنین دانشجویان کشور‌های دوست و هم‌پیمان را برگزیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر ولی‌وند با اشاره به گزینش سیستمی صورت گرفته برای جذب دانشجویان گفت: قطعاً دانشجویان این دانشگاه در آینده و در حوزه تصمیم‌سازی یاری‌گر فرماندهان و زمینه‌ساز تحول در ارتش خواهند بود.

فرمانده دافوس ارتش ادامه داد: دافوس کماکان اعزام دانشجو به کشور‌های دوست و هم‌پیمان را در دستور کار خود دارد

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دافوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۸۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۳.۵ میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از پایان‌نامه‌های صنعتی

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از صنعتی‌سازی پایان نامه‌ها در این دانشگاه خبر داد و گفت: در سال گذشته بیش از ۳.۵ میلیارد تومان از پایان نامه‌های دانشجویان در راستای نیازهای صنعت، حمایت کردیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، محمد جواد عامری شهرابی معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم رونمایی ازسامانه مهارت افزایی گفت: این دانشگاه در عرصه‌های مختلف کشور جز بهترین‌ها قرار دارد به گونه‌ای که در رتبه بندی‌ها جایگاه بالایی دارد.

ورود دانشگاه امیرکبیر به فعالیت در 4 حوزه پژوهشی

وی افزود: این دانشگاه در میان دانشگاه‌های صنعتی کشور در رتبه بندی شانگهای و لایدن رتبه اول را به دست آورده است و در رتبه بندی کیو اس در میان دانشگاه‌های صنعتی رتبه دوم را از آن خود کرده است.

عامری خاطرنشان کرد: دانشگاه به این رتبه بندی‌ها بسنده نکرده است و علاوه بر اینکه جایگاه علمی و تحقیقاتی خوبی در کشور کسب کرده به دنبال رفع نیازهای کشور و ارتباط مناسب با صنعت است و در این راستا گام های خوبی برداشته است.

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید و مشارکت مردمی، اضافه کرد: برای اینکه همکاری خوبی با صنعت داشته باشیم، پروژه‌های همکاری با صنعت رشد خوبی داشته است و این در حالی است که اساتید این دانشگاه ارتباط خوبی با بخش‌های صنعتی داشته اند.

وی با بیان اینکه دانشگاه صنعتی امیرکبیر جز اولین دانشگاه های تهران است که اقدام به راه اندازی پلتفرم مهارت افزایی کرده است، گفت:هدف از این اقدام علاوه بر درگیر کردن اساتید، درگیر کردن و مشارکت بیشتر دانشجویان در این حوزه است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، وی تاکید کرد: در ادامه احساس شد که دانشجویان برای ورود به بازار کار نیاز به کسب مهارت‌های اولیه دارند و در پلتفرمی که امروز رونمایی شد باعث می شود دانشجویان مهارت خوبی را برای این منظور کسب کنند و بتوانند بهتر وارد بازار کار شوند و هم خود را برای رفع نیازهای کشور آماده کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • بیکاری فارغ التحصیلان مازندران بالاتر از میانگین کشور
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • مراکز دانشگاهی تجمیع می‌شوند
  • مراکز دانشگاهی تجمیع می شوند/ ضعف نظام آموزشی
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  • بازارسازی برای فروش نفت و استفاده از دستاورد‌های دانش بنیانی بسترساز رشد اقتصادی ۵.۴ درصدی شد
  • ایران جزء ۱۵ کشور برتر جهانی در جذب دانشجویان بین المللی
  • استفاده از توان دانش بنیانی کشور بسترساز افزایش ظرفیت تولید و فروش نفت و گاز
  • حمایت ۳.۵ میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از پایان‌نامه‌های صنعتی