Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، خبرگزاری فرانسه روز یکشنبه از فرود یک فروند هواپیمای ایرانی در شهر «بیاریتز» فرانسه، محل برگزاری اجلاس سران گروه هفت خبر داد.

این خبرگزاری، به اطلاعات یک سایت رصد پروازها استناد کرده است.

هنوز جزئیات بیشتری در این ارتباط منتشر نشده است.

در حال تکمیل...

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۸۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان صاحب ظرفیت‌های ناشناخته زیادی است

نماینده ویژه وزارت خارجه در اصفهان گفت: اصفهان برای دنیا قصه ناگفته زیادی دارد و این استان صاحب ظرفیت‌های ناشناخته زیادی است به شکلی که حتی برخی از زیرساخت‌های تولید اصفهان حتی در تهران هم وجود ندارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مصطفی دولت‌یار در نشست خبری اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا اظهار داشت: این اجلاس یک رویداد ملی است و به طور معمول در پایتخت‌های کشورها برگزار می‌شود؛ در این راستا و به منظور شناساندن هر چه بیشتر ظرفیت‌های استان اصفهان با مسئولان مربوطه رایزنی و موافقت آنها را برای گزاری اجلاس کسب کردیم و توانستیم که تعامل لازم برای برگزاری اجلاس در اصفهان به وجود آوریم. 

وی با بیان اینکه اصفهان برای دنیا قصه ناگفته زیادی دارد، افزود: اصفهان ظرفیت‌های ناشناخته زیادی دارد به شکلی که حتی برخی از زیرساخت‌های تولید اصفهان حتی در تهران هم وجود ندارد، اما متأسفانه از این ظرفیت و زیرساخت‌ها کمتر استفاده می‌شود. 

نماینده ویژه وزارت خارجه در اصفهان یادآور شد: اصفهان از نظر تاریخی یک شهر جهانی بوده و هست و باید تلاش کنیم که این ظرفیت‌های جهانی را از حالت بالقوه به حالت بالفعل دربیاوریم و به دنیا بشناسانیم و با این دیدگاه تلاش کردیم که این اجلاس را در اصفهان برگزار کنیم. 

وی در ادامه به توانمندی‌های مدیریتی موجود در سطح استان اشاره کرده و گفت: اصفهان در همه حوزه‌ها از جمله هنری، علمی، کشاورزی ، هنری، دانشگاهی و غیره حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و ما بر آن هستیم تا ظرفیت‌های مدیریتی این حوزه‌ها را تقویت کنیم تا بتوانیم از نعمت‌های خدادادی موجود در استان بهتر استفاده کنیم. 

دولت‌یار در ادامه به خدمات وزارت خارجه به فعالان اقتصادی اشاره کرده و گفت: وزارت امور خارجه می‌تواند خدمات گسترده‌ای در اختیار فعالان اقتصادی قرار دهد و در برگزاری این اجلاس نیز تلاش‌های قابل تحسینی انجام شد و امید می‌رود که در آینده نیز این قعالیت‌ها ادامه داشته باشد. 

وی در بخش دیگری از سخنانش به وظایف نمایندگی وزارت خارجه در اصفهان اشاره کرده و گفت: نمایندگی وزارت خارجه در استان وظایفی بر عهده دارد که  کمک‌ به فعالان اقتصادی، هنری علمی و حوزه‌های مختلف، معرفی  اصفهان و ظرفیت‌های آن در سطح جهانی از جمله مهم‌ترین آنهاست. 

وی مقابله با فضای ملتهب رسانه‌ای را بزرگترین دستاورد اجلاس ACD، دانسته و گفت: متأسفانه علیه اصفهان فضای ملتهب رسانه‌ای شکل گرفته و برگزاری این اجلاس می‌تواند هجمه‌های وارده را خنثی کند و به صاحبان مناصب اقتصادی و تجاری که در اصفهان حضور پیدا می‌کنند نشان دهد که اصفهان شهری توسعه‌یافته با  ظرفیت‌های اقتصادی، تجاری، دانشگاهی و غیره است. 

مدیر دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اصفهان افزود: علاوه بر این برگزاری اجلاس می‌تواند برای جذب سرمایه‌گذاری از طریق افراد حاضر در این رویداد را فراهم کند و باید بتوانیم در دو سه روز حضور میهمانان در اصفهان در نشست‌هایی که می‌تواند فرصتی برای آشنایی و پیوند در زمینه اقتصادی و تجاری باشد، استفاده کنیم. 

وی، دستاورد سوم را آشنایی با همتایان و شبکه‌سازی اقتصادی برشمرد و گفت: شناسایی رو در رو می‌تواند زمینه‌ساز شبکه‌سازی و فعالیت‌های اقتصادی باشد.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • خودداری سفارت ایران در فرانسه از پیگرد قضایی فرد مهاجم
  • یک ادعای عجیب از سوءتغذیه نیمی از ایرانی ها
  • بهره فرهنگی اجلاس پیرغلامان باید در استان کرمان ماندگار شود
  • یک ادعای عجیب از سوءتغذیه نیمی از ایرانی‌ها
  • اجلاس اتاق‌های بازرگانی فضای اقتصادی اصفهان را تغییرمی‌دهد
  • اصفهان صاحب ظرفیت‌های ناشناخته زیادی است
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • احمدیان وارد سن‌پترزبورگ شد
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی وارد روسیه شد